Könyves vallomásaimról

10/25/2013

Eljött a nagy pillanat, amire senki sem számított: megnyitom első könyves blogomat. Az elmúlt egy évben elég sok blogot kezdtem el és töröltem, de most nagyon, de nagyon próbálkozni fogok a blog üzemeltetésével kapcsolatban.
Logikus, hogy a blog fő témájának a könyveket választottam és minden erőmmel azon leszek, hogy értelmes és olvasható bejegyzéseket írjak azoknak, akik szeretik őket. Az oldalsó sávban el lehet olvasni a legfontosabb dolgokat, de kezdésképpen (egy kicsit bővebben) elmagyarázom a blog működését.
Hetente vagy rosszabb esetben kéthetente fogok új posztokat felrakni. Csütörtökön vagy pénteken különböző témájú, de könyvekkel kapcsolatos bejegyzések lesznek olvashatóak. Különböző kihívások és tagek, ajánlók, véleményformálás, stb. Lehetnek olyanok, amiknek konkrét könyv(ek) lesznek a központjában és természetesen olyanok is, amik átfogóan, a könyves világról fognak szólni. Ezek lesznek a "még-életben-vagyok" posztok is, amiket esetleg olyan időszakban fogok megosztani veletek, amikor nincs időm vagy kedvem az olvasásra és ezért a hétvégi értékelés elmarad.
Tehát vasárnaponként (nagy valószínűséggel kéthetente) kerülnek fel a blogra az értékelések (nem kritika, ÉRTÉKELÉS), amikben megosztom a nagyvilággal a gondolataimat egy bizonyos könyvvel kapcsolatban. Előfordulhatnak ebben sorozatok is, de azok csak ritkán. Amit itt meg kell említenem, hogy ezek a bejegyzések SPOILERESEK lesznek, tehát olyanok olvassák el, akik már olvasták vagy nem akarják elolvasni az adott könyvet vagy vállalják a kockázatot, hogy fontos részleteket tudnak meg róla. Azonban a többi poszt nagy valószínűséggel nem fog tartalmazni spoilert, de ha esetleg van bennük, akkor azt jelezni fogom.
A könyveket csillagokkal értékelem. Az öt csillag a maximum, a legkevesebb kapható pedig fél (nullát valószínűleg nem adok). Mindenkit megkérnék arra, hogy ha esetleg nem ért egyet az értékeléssel, akkor kulturált módon adja tudtomra azt. Mert természetesen lehet nekem írni, oldalt a chatben és természetesen a bejegyzésekhez is. Én jobban szeretem, hogyha a bejegyzésekhez kommentáltok, mert azok nem fognak elveszni, nem úgy, mint a chates megjegyzések. Ezen kívül írhattok nekem e-mailt is, amit az oldal alján találhattok meg.
Nem maradt más dolgom, mint hogy elindítsam útjára a blogot és majd meglátjuk, hogy meddig bírom szusszal. Jó olvasást mindenkinek!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés