All I Want For Christmas Tag

12/25/2013

Bookables videója

Karácsonykor mi mással is ajándékozhatnálak meg benneteket, mint egy karácsonyi taggel, amit BookTube-on találtam. Ezt a taget először Bookables csatornáján láttam, de a tag készítője A Thousand Lives of Daisy. Nyolc egyszerű kis kérdésből áll a tag, úgyhogy aki szeretné, nyugodtan elkészítheti saját blogján vagy YouTube csatornáján vagy akár kommentben is megírhatja a válaszait. Lássuk a kérdéseket!

1. Melyik szereplőt szeretnéd, hogyha a Mikulás a karácsonyfád alatt hagyna?
Természetesen az összes kedvenc férfi szereplőmnek örülnék, mert egyszerűen lehetetlen kiválasztani csak egyet. A választottjaim pedig általában ugyanazok a személyek szoktak lenni, ami egy idő után már unalmassá válik. Tehát most kreatív leszek és a szereplő, akit elraboltatnék a Mikulással nem más, mint... Caspian herceg (Narnia Krónikái). És ha lehetne, akkor Ben Barnesként kérném... Amúgy meg nem lehetetlen, hogy megkapjam, hiszen a Mikulás szerepel a Narnia Krónikáiban...

2. Melyik szereplőt szeretnéd megcsókolni a fagyöngy alatt?
Kit nem?! És legszívesebben ennyi is lenne a válaszom erre a kérdésre, de hát karácsony van, úgyhogy kicsit jobban kifejtem. Két szereplő között őrlődök: Augustus Waters (Csillagainkban a hiba) és Owen (Figyelj rám!). Mindketten elrabolták a szívem egy kis darabkáját és igen, őket bármelyik fagyöngy alatt megcsókolnám. De igazából még húszmillió szereplőt fel tudnék sorolni, de hát nem akarok telhetetlennek tűnni...

3. Megírtad a Mikulásnak a kívánságlistádat. Melyik az az 5 könyv, ami felkerült rá?
Mivel már elmúlt Szenteste és már megkaptam az ajándékaimat, ezért öt olyan könyvet fogok most leírni, amik szintén fent voltak a listámon, de nem kaptam meg őket. Remélhetőleg jövőre megkapom/megveszem majd őket vagy hogyha a könyvtárból ki tudnám őket kölcsönözni, az is nagyszerű lenne. De itt vannak a könyvek, amiket nem adoptálhattam idén karácsonykor:
Marissa Meyer: Cinder
Gina Buonaguro - Janice Kirk: Ciao, bella
Alan Furst: A varsói kémek
Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és irtó közel
Nicholas Sparks: Menedék
4. A Roxfortban titkos ajándékozás van. Mit szeretnél kapni?
Sosem voltam Harry Potter fan, a könyveket egyáltalán nem olvastam és az összes filmet sem láttam, úgyhogy kicsit nehéz eldönteni, hogy mit is szeretnék. A láthatatlanná tévő köpeny felesleges, mivel az emberek így sem vesznek észre, a seprű túl kényelmetlen egy hosszabb utazáshoz, a varázspálca meg felesleges, hogyha nem tanulom meg a varázsigéket. Viszont egy bájitalnak lehet, hogy örülnék. A Narnia Krónikáiban Lucy egy varázsfőzetet kap Aslantól ajándékba, ami meggyógyít minden sérülést és betegséget. Hogyha valamelyik boszorkány/varázsló kikeverne nekem egy ilyen főzetet, annak örülnék, mert szerintem nagyon hasznos lenne az életben.

5. Egy egész napot tölthetsz egy könyv karaktereivel és a filmadaptációban szereplő színészekkel. Melyik könyvet/filmet választanád?
Először természetesen a kedvenc könyveim, mint például Az időutazó felesége és a Szerencsecsillag jutottak az eszembe, de aztán elvetettem az ötletet, mert egyiket sem éreztem az igazinak (habár Eric Bana bármikor ide időutazhatna hozzám). Aztán eszembe jutott a True Blood és amikor belegondoltam, hogy kikkel is kéne találkoznom... nem kellett tovább győzködnöm magam. Mármint ki ne akarna találkozni Alexander Skarsgårddal (Eric) vagy Joe Manganielloval (Alcide)?! Stephen Moyerrel (Bill) is szívesen eltöltenék egy napot. Az egyetlen problémám Sookie-val/Anna Paquinnal van, mivel ha vele találkoznék, akkor tudna olvasni a gondolataimban, annak pedig nem nagyon örülnék... De vámpírokkal és vérfarkasokkal nem mindennap találkozik az ember!

6. Melyik az a mesebeli lény, amit Rudolf helyére állítanál be és amivel szívesen találkoznál a tetőn?
Rögtön Narniába siettem, de ott nem találtam meg azt, ami pótolhatná Rudolfot. (Természetesen Aslannal találkoznék a legszívesebben, de szerintem nem állna jól neki a piros orr.) Aztán eszembe jutott a Harry Potter (köszönet a négyes kérdésnek) és egy olyan állat, ami nagyon tetszett a filmben és az nem más volt, mint a hippogriff. Azt hiszen, remek helyettese lenne Rudolfnak és én is szívesen megnéznék egyet élőben. Olyan szépek és lehet, hogy még azt is megengedné, hogy felüljek a hátára. Hogyha tennénk egy kört a város körül, na az igazán szuper lenne!

7. Meghívtál 10 könyvszereplőt a szilveszteri bulidba. Kik azok?
Let the party begin! Sajnos a múltkori tagben ellőttem az összes kedvenc szereplőmet a hógolyózás alkalmával, ezért ismét valami újat kell kitalálnom. Ránéztem a könyvespolcomra és megláttam az egyik idén olvasott könyvet és máris beugrott a buli tematikája: a CIRKUSZ. Igazából a cirkusz és a karnevál keveréke lenne, mivel ezek mindig is tetszettek nekem. Pontosan ezért szeretnék meghívni tíz szereplőt a Vizet az elefántnak című könyvből, mivel remek hangulatot csinálnának. Természetesen Rosie lenne a díszvendég, hiszen egy ilyen gigantikus vendéggel jól kell bánni. Jacob és Marlena sem hiányozhatnak a buliból, viszont August határozottan tiltólistán van, mivel nem szeretném, hogyha elrontaná az estét. Szeretném, hogyha hoznának pár állatot is, például majmokat, mert azok olyan aranyosak, de a nagymacskákat most az egyszer inkább kihagynám a buliból. A többi szereplő közül pedig még jöhet hét, nekem mindegy, hogy kik, csak jó hangulatot teremtsenek!

8. Kiből lenne jó Mikulás?
Rögtön tudtam, hogy kit választok majd Mikulásnak. Noha külsőre egyáltalán nem hasonlít a Télapóra, azonban egy olyan emberről beszélünk, aki a gyerekek képzeletbeli barátjaként "dolgozik". Nagyon ért hozzájuk, tudja, hogyan kell bánni velük és hogy mire van szükségük. Ez a csodálatos szereplő pedig Michael a Máris hiányzolból. Külső alapján természetesen Gandalf vagy Dumbledore lenne a legmegfelelőbb személy erre a szerepre, de Michael annyira jó ember és szerintem ezért lenne belőle a világ legjobb mikulása!

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés