Karácsonyi book haul #3

12/27/2013


Végre itt a karácsony, ami azt jelenti, hogy ismét tarthatok egy book hault! Idén kilenc könyvet kaptam a "Jézuskától", de igazából csak egy okozott teljes meglepetést.
A lista:
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz
Louisa Young: Drágám, tudatom veled...
Charlaine Harris: Véres végzet (True Blood #13)
Ian McEwan: Vágy és vezeklés
Natalie Babbitt: Örök kaland
Cynthia Harrod-Eagles: Anna (Kirov Saga #1)
Kiera Cass: A Párválasztó (The Selection #1)
Kiera Cass: Az Elit (The Selection #2)
Peter Prange: Égből lopott szerelem
Kezdjük először a történet legelején. A kilenc könyvből négyet én vettem saját magamnak, kettőt pedig nővéremék nevében vettem meg, mert ők nem találták meg a helyi könyvesboltokban. Ebből már láthatjátok, hogy összesen három olyan könyv lett volna, amit titok övezett VOLNA. Kettőről tudtam, hogy megkapom, mivel nővéreim elmondták, így csak egyetlen egy könyv maradt, amiről nem tudtam semmit se.

Decemberben nővéremék megkapták a könyves listámat, amin nagyjából tizenkét könyv szerepelt, de már az elején kijelentették, hogy kettő-kettőt fogok tőlük kapni. Az egyik nővéremtől megkaptam a The Selection sorozat első két részét magyarul, azaz A Párválasztót és Az Elitet. November végén olvastam el A Párválasztót és nagyon tetszett, ezért is hangsúlyoztam ki nővéreméknek, hogy ez a két könyv kell. Így hamarosan, még tavasszal el tudom majd olvasni a folytatást is, hogy aztán egészen addig izguljak, míg a The One ki nem jön magyarul (habár jobban járnék, hogyha angolul előrendelném...).

A másik nővéremtől megkaptam a hőn áhított könyvet, az Annát. Ezt az egyik könyves blogon láttam és rögtön megtetszett, hiszen történelmi regény, ami Oroszországban játszódik... pontosan olyan regény, amit már régóta keresek. November végén jelent meg magyarul, így még nem igazán olvastam róla értékeléseket, de szerintem biztosan jó lesz.
Nővérem nevében megvettem az Örök kalandot is, amit persze ő adott át nekem (noha én csomagoltam be). Az Örök kaland a kedvenc filmjeim közé tartozott, még amikor 10-11 éves voltam. A tavalyi év elején láttam utoljára és akkor jobban utánajártam és kiderült, hogy könyv alapján készült, azonban akkor még magyarul nem jelentették meg... egészen idén őszig, amikor végre megjelent magyarul is, én pedig rögtön a kívánságlistámra raktam. Egy nagyon vékony, de nagyon drága könyvről van szó, hiszen a 144 oldalért 2690 forintot kell kipengetni, ami szerintem kész rablás. De nővéremtől (/magamtól) megkaptam, úgyhogy teljesen elégedett vagyok.
És az utolsó könyv, amit nővéremtől kaptam és ami egyben a meglepetés könyv is volt, szintén egy új megjelenés volt. Idén ősszel jelent meg a Gabo kiadó jóvoltából az Égből lopott szerelem, egy 20. században játszódó szerelmi történet, ami nagyon jól hangzik. Elég vastag könyv, majdnem 600 oldalas, úgyhogy muszáj jónak lennie.

Végezetül pedig én is megleptem magam pár könyvvel. Az első könyv, amivel megajándékoztam magamat az Éjszakai cirkusz volt Erin Morgensterntől. Ez lesz a legjobb barátnőm karácsonyi ajándéka is, de muszáj volt magamnak is megvenni, hiszen már régóta szemeztem vele és most akciósan csak 1999 forint volt. Így legalább közös olvasást is tarthatunk majd.
Kihasználtam az Ulpius-ház 2+1-es ajánlatát és végre megvehettem azokat a könyveket, amelyekre már régóta fájt a fogam. Először is beszereztem a True Blood sorozat utolsó kötetét, a Véres végzetet, így kijelenthetem, hogy megvan a teljes sorozat és készen állok arra, hogy jövőre el is olvassam mind a tizenhárom könyvet.
A másik könyv, amit már régóta szerettem volna, Louisa Young Drágám, tudatom veled... című történelmi regénye. Nyár végén találtam meg a várható megjelenések között és azóta arra vártam, hogy megjelenjen. Az október eleji megjelenést eltolták, új címet is adtak a könyvnek (eredetileg "Drágám, csak el akartam mondani neked" lett volna a címe, ami valljuk be, jobban is hangzott volna...), de november végén végül megjelent, aminek én örültem a legjobban. Amint lehet, el fogom olvasni, mivel nagyon érdekel, hiszen egy szerelmi történetről szól az első világháború idején.
Az ingyen könyvnek először Zola Nanáját akartam választani, aztán a boltban sétálgatva megláttam egy olyan könyvet, amit már régóta nem láttam egy könyvesboltban sem. Ez a könyv pedig Ian McEwan híres regénye, a Vágy és vezeklés. A nyáron láttam először a filmadaptációt, ami nagyon tetszett, de féltem elolvasni a könyvet az egyik szereplő miatt. De amint megpillantottam a polcon, tudtam, hogy meg kell vennem, mivel egy nagyon jó történetről beszélünk és egyszer úgyis el akarnám majd olvasni. Arról meg nem is beszélve, hogy 2990 forint helyett ingyen jött velem haza, ami egy elég jó üzlet volt.

Igen, ennyi lenne a karácsonyi book haulom. Remélem nem okoztam csalódást. Újévi fogadalmam talán az lesz, hogy visszafogom magam könyvvásárlás terén, de ahogy magamat ismerem, úgyis megszegem. Azért reménykedjünk, hogy nem esek túlzásba...

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés