Novemberi book haul #2

12/05/2013

Amikor azt mondtam, hogy "novemberben nem veszek több könyvet", akkor azt hittem, hogy sikerül is betartanom ezt az fogadalmamat vagy ha meg is szegem, akkor maximum egy könyvet veszek. Erre ez történt...
A lista:
Sébastien Japrisot: Hosszú jegyesség
Jennifer Egan: Az elszúrt idő nyomában
Bram Stoker: Drakula
Yvette Fielding - Ciarán O'Keefe: Ghost Hunters
Barbara Ewing: The Circus of Ghosts
Helen Warner: Stay Close To Me
Tracy Chevalier: The Lady and the Unicorn
Carol McCleary: The Illusion of Murder
Belinda Alexandra: Tuscan Rose
Sebastian Faulks: Birdsong
Ronald Reng: A Life Too Short
Gerard Noel: Ena
Sue Limb: Girl (Nearly) 16: Absolute Torture
Roberta Rich: The Midwife of Venice
 A sors úgy hozta, hogy megint egy halom könyvet vásároltam, összesen tizenhármat (plusz egy ajándék könyv), ami egy vagyonba került volna, HA mindegyiket teljes áron vagy nem használtan vettem volna.

A Rud Bus angol használt könyvesboltban 400 forintos kiárusítás volt... NÉGYSZÁZ FORINTOS!!!!!!! Egyszerűen csak leemeltem a könyveket a polcról és úgy voltam vele, hogy "megveszem, megveszem, megveszem". Először egy szerdai napon tértem be a boltba egy csoporttársammal, ezért nem igazán tudtam körülnézni, de azért sikerült vennem három könyvet. Aznap a Ghost Huntersnek örültem a legjobban.
Nagyon nagy rajongója vagyok a paranormális dolgokkal foglalkozó műsoroknak és a Most Haunted volt az egyik kedvencem 12 éves koromban. A két szerző a sorozat két szereplője, Yvette-re még emlékeztem is, úgyhogy rögtön lecsaptam a könyvre. Csak később, óra előtt vettem észre a "Signed copy" matricát a borítón és amikor a könyv elejére lapoztam, ott találtam a két szerző aláírását és teljes volt a boldogságom.


Ezen kívül még két könyvet vettem aznap, a Stay Close To Met, amire azt hittem, hogy történelmi regény, de kiderült, hogy nem az. Ezt benéztem, de attól még kíváncsi vagyok rá és majd egyszer elolvasom. A másik könyv a The Circus of Ghosts volt, ami viszont történelmi regény, az 1800-as években játszódik New Yorkban, a cirkusz világában... emiatt meg kellett vennem. Csak később tudtam meg, hogy ez a Mesmerist című regény folytatása, aminek nem örülök, mert nem tudom, hogy mennyire fontos elolvasni az első részt ahhoz, hogy elolvassam ezt... Na majd meglátom...

Másnap visszatértem, új könyvekkel voltak feltöltve a polcok, én pedig szinte egyesével kezdtem végignézegetni őket. Végül nyolc könyvet kellett hazacipelnem. Volt pár, aminek különösen örültem. Az A Life Too Short Robert Enke életét meséli el, aki a Hannover és a német válogatott kapusa volt, míg 2009-ben öngyilkos nem lett. Én nagyon kedveltem őt és nagyon elszomorított a halála, pontosan ezért szeretném elolvasni ezt az életrajzi regényt róla.
A The Lady and the Unicorn volt a másik, aminek nagyon örültem. Ezt a könyvet tavaly októberben olvastam el és tetszett. Régóta tervezgettem, hogy megveszem (mostanában volt 50%-os kedvezmény is erre a könyvre) és amikor megláttam az egyik polcon, rögtön lecsaptam rá.
A Girl (Nearly) 16-t nagyon régóta el akarom már olvasni. Még gimi elején olvastam el az első részt, ami nagyon tetszett, de a könyvtárnak nem volt meg a folytatása, megvenni pedig valamiért nem vettem meg. De amikor megláttam, úgy döntöttem, hogy megveszem és a közeljövőben megpróbálom újraolvasni az első részt, hogy tudjam folytatni a sorozatot.
A többi könyv, amiket  a listán olvashattok, csak úgy hazajöttek velem. A Birdsong azért, mert az egyik ismerősöm éppen most olvassa; a Tuscan Rose azért, mert láttam egy BookTube-os videóban (mint később kiderült, ezt a könyvet egyszer kinéztem magamnak magyarul); a Midwife of Venice és a The Illusion of Murder pedig a fülszöveg alapján érdekesnek tűntek.
Az Enáról szó regényt még előző nap néztem ki magamnak, a piros-sárga-piros borító miatt rögtön tudtam, hogy Spanyolországgal kapcsolatos könyvről van szó. Ena, az egyetlen angol származású spanyol királyné életét meséli el. Először nem akartam megvenni, de másnap, amikor visszamentem, még mindig ott volt, a legalsó polcon, és muszáj volt hazahoznom. Mondhatjuk úgy is, hogy adoptáltam.

Csupán három magyar nyelvű könyvet vettem/kaptam ebben a hónapban, ami azért furcsa, mert nem nagyon szoktam "külföldiül" olvasni. Még azon a szerdai napon, egy nagyon kedves lánytól vettem meg a Hosszú jegyesség című történelmi regényt. Valamikor idén láttam a filmfeldolgozását, ami nagyon tetszett és azóta el szerettem volna olvasni a könyvet, de sehol sem találtam. Aztán az egyik apróhirdetéses oldalon találtam meg és rögtön meg is vettem. Egy-két hónapon belül szakítok rá időt és el fogom olvasni, mert nagyon érdekel.
Majdnem egy hónappal a születésnapom után megkaptam legjobb barátnőmtől a szülinapi ajándékomat, Az elszúrt idők nyomábant. Talán négy-öt akciós könyvet küldtem át neki, de azért érzékeltettem vele, hogy ez az a könyv, amit a legjobban szeretnék, és hál' Isten értette is a célozgatásomat. Szeretem az olyan regényeket, amiben fontos szerepet tölt be a zene, ezért is várom már annyira, hogy elolvassam.
Az utolsó könyv a listán nem más, mint Bram Stoker klasszikusa, a Drakula. Az Alexandránál 40%-os kedvezmény volt az Európa kiadó könyveire és ez volt az a pillanat, amit ki kellett használnom. Mindössze 2000 forintomba került, ami szerintem elég jó üzlet volt. Amikor belelapoztam, sajnos kiderült, hogy a Drakula gróf válogatott rémtetteiből elég fontos dolgokat hagytak ki és ezért még ezen a télen újra akarom olvasni, de most már a teljes művet, hogy megtudjam, hogy vajon mit változtattak még a rövidített verzión.

"Sajnos" decemberben is várható lesz egy book haul, hiszen mindjárt itt van karácsony, amikor kihasználhatom az alkalmat és átnyújthatok egy listát a családomnak a hőn áhított könyvekről. Kíváncsi vagyok, hogy vajon melyeket hozza el nekem a Jézuska!

Hasonló bejegyzések

4 megjegyzés

  1. wow, nem semmi! ide nekem is be kell térnem ha legközelebb hazamegyek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért volt ekkora kiárusítás, mert elvileg e bolt része bezár és csak webshop marad meg. De amúgy ha még nyitva van, akkor lehet, hogy mostanában lesznek megint kedvezmények, karácsony miatt. :)

      Törlés
    2. na sebaj, közben körbenéztem a webshopon, és találtam így is egy csomó mindent... (de most vettem egy csomó könyvet a Libriben, szóval egy darabig könyvstop van!!!) :D

      Törlés
    3. Amúgy a webshopban is elég jó áron lehet kapni könyveket. :) Én majd jövő héten megyek könyvet venni az Ulpiusba, a Lírába meg a Libribe is. xD

      Törlés