Bout of Books Read-A-Thon 9.0: Összefoglaló

1/19/2014

Wrap-Up (For the English version click on 'Tovább')

A múlt héten lezajlott a Bout of Books Read-A-Thon 9.0, amire én is jelentkeztem és amiről több információt az erről szóló bejegyzésben tudhattok meg. A január 6. és 12. között zajló olvasási maraton egyrészt jól sikerült, másrészt kicsit csalódást keltő volt számomra. A hét első felében elértem a kitűzött céljaimat és pontosan ezért a hét második felét elég lazára vettem és szinte alig olvastam valamit. De ez volt ez első Read-A-Thon, amin részt vettem tehát tapasztalatszerzésnek megfelelt.
Három fő célt tűztem ki magamnak: befejezni a Drágám, tudatom veled... című regényt, újraolvasni Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrényt és elolvasni még egy könyvet a három felsorolt közül. Ezeket mind sikerült is teljesítenem.

ELSŐ NAP (január 6.)
Befejeztem Louisa Youngtól a Drágám, tudatom veled... című könyvet. Ezt még a Read-A-Thon előtt kezdtem el olvasni és nagyjából a feléig jutottam el. Hétfőn a 226. oldaltól kezdtem el az olvasást és még aznap sikerült befejeznem, így aznap összesen 173 oldalt olvastam el.

MÁSODIK NAP (január 7.)
Elkezdtem és be is fejeztem C.S. Lewistól Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrényt. Hatodikos koromban olvastam utoljára és újra szerettem volna olvasni, mivel ebben az évben el akarom olvasni a Narnia Krónikái sorozatot.
Mivel viszonylag hamar elolvastam, ezért úgy döntöttem, hogy elkezdem a következő részt is. Este szerettem volna olvasni, de sajnos közbejött valami, ezért A ló és kis gazdájából csak 20 oldalt olvastam el, ezért a kedden összesen 227 oldalt olvastam.

HARMADIK NAP (január 8.)
A ló és kisgazdájáról elég rossz élményeim vannak, mivel régebben kétszer is el kezdtem olvasni, viszont egyszer sem sikerült befejeznem. De elhatároztam, hogy most le fogom győzni ezt a könyvet. A harmadik napon még nem sikerült befejeznem, de aznap összesen 196 oldalt olvastam el belőle.

NEGYEDIK NAP (január 9.)
És igen, ezen a napon sikerült befejeznem A ló és kis gazdáját, viszont csak 48 oldalt olvastam aznap. Azt hiszem, megérdemeltem a pihenést, hiszen hivatalosan sikerült elérnem a Read-A-Thon-os céljaimat!

ÖTÖDIK NAP (január 10.)
Úgy gondoltam, hogy elkezdek egy új könyvet, de nem az eredeti TBR listáról. A könyvtárból kölcsönöztem ki Irène Némirovsky könyvét, a Suite française-t és nagyon kíváncsi voltam is rá, de már nem maradt sok energiám az olvasásra és mindössze 13 oldalt olvastam el belőle.

HATODIK-HETEDIK NAP (január 11-12.)
A hétvége nem úgy sikerült, ahogy én azt elterveztem. SEMMIT sem olvastam a két nap alatt. Az agyam nem bírta tovább a gyűrődést és felmondta a szolgálatot. Vasárnap ráadásul egész nap dolgoztam, így időm sem maradt az olvasásra.

Nem sikerült rosszul ez a Read-A-Thon, hiszen elolvastam azokat, amiket el akartam, de a napi olvasással nem vagyok megelégedve. Összesen 657 oldalt olvastam el a hét folyamán. A következő Bout of Book Read-A-Thon májusban lesz és ha lesz időm, akkor természetesen részt fogok venni és remélhetőleg kicsit sikeresebb lesz, mint a januári. De összességében azért elégedett vagyok, hiszen három könyvet nem igazán szoktam elolvasni egy hét alatt!

+ + +

Last week was the official week of the Bout of Books Read-A-Thon 9.0 and I participated in this bookish event. You can read more information about it in my sign-up post. The Read-A-Thon was organized between the 6th and the 12th of January and it was successful, but also a bit disappointing, too. In the first half of the week I achieved my reading goals and I was really satisfied with it, but in the second half of the week I didn't read too much. However it was my first Read-A-Thon participating and it was a good experience.

My three main goals were:
- to finish My Dear I Wanted to Tell You by Louisa Young
- to re-read The Lion, the Witch and the Wardrobe by C.S. Lewis
- and to read another book.
And I SUCCEEDED!

DAY 01 (6th January)
Before the Read-A-Thon I'd started reading My Dear, I Wanted to Tell You by Louisa Young. So I started reading from page 226 and I finished this book on the first day. In total I read 173 pages on Monday.

DAY 02 (7th January)
I picked up The Lion, the Witch and the Wardrobe by C.S. Lewis and I read this book on the second day of the Read-A-Thon. After finishing it I started the third part of the series, The Horse and His Boy, but I managed to read only 20. In total I read 227 pages on Day 02.

DAY 03 (8th January)
I countinued reading The Horse and His Boy on Wednesday, but I couldn't finish it. In total I read 196 pages on Day 03.

DAY 04 (9th January)
YES! I finished The Horse and His Boy by C.S. Lewis. I suffered a lot, because I didn't enjoy reading that book, BUT I FINISHED IT! And it means that on Day 04 I achieved my reading goals for this Read-A-Thon. I think I deserved a little reading break!

DAY 05 (10th January)
I chose a book not from my original TBR list and it was Suite Française by Irène Némirovsky. I borrowed this book from the library and I was interested in it, so I started reading it. However I read only 13 pages and it was my last reading of the Read-A-Thon.

DAY 06-07 (11-12th January)
The EPIC FAIL! My brain exploded and didn't wanted to read more. And I agreed with this decision. I read nothing during the weekend. On Sunday I had to work, so on the last day of the Read-A-Thon I didn't have free time.

BUT it was a succesful Read-A-Thon, because I accomplished my goals, but hopefully the next will be better. In total I read three books and my total page count is 657. It's not bad, but I wanted to read more. Maybe next time...

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés