Liebster Award

4/26/2014 ,

Mondhatni, hogy a Liebster Award kísért engem. Már legalább harmadjára kapom meg ezt a díjat életem során, tehát valamit jól csinálhatok. Azonban a my bookish confessions blognak ez az első díja, úgyhogy ez ismét egy nagy pillanat a blog történetében. Ezt a díjat AW-től kaptam és nagyon szépen köszönöm, hogy megajándékozott vele. A Liebster Awardról többet a Tovább mögött olvashattok.

A díjazás szabályai:
• Írd le, hogy kitől kaptad a díjat!
• Írj magadról 11 dolgot!
• Válaszolj a díjat átadó kérdéseire!
• Írj 11 kérdést!
• Küldd tovább a díjat 11 embernek!

11 random dolog rólam:
1. Csak akkor mondhatja valaki, hogy ismer engem, ha tudja, hogy spanyol mániás vagyok. Mindent, ami spanyol, imádok! Magát az országit, a kultúrát, a nyelvet, az embereket, mindent!
2. Mindig azt csinálom, ami szerintem jó, nem szoktam követni a tömeget.
3. Ha lehetne, visszautaznék az időben, mert szeretném megtudni, milyen lehetett régen az élet.
4. Jelenleg három idegen nyelvet beszélek (angol, spanyol, portugál), de még legalább két-három nyelvet meg szeretnék tanulni.
5. Szeretek egyedül lenni, az én kis világomban elmerülni.
6. Lassan olvasok, NAGYON LASSAN!
7. Ha tehetném, körbeutaznám a világot!
8. Minden álmom-vágyam, hogy egyszer elmenjek egy spanyol zenei fesztiválra (Sonorama, Arenal Sound).
9. Régebben ruhatervező és/vagy fotós akartam lenni.
10. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy művészlélek vagyok.
11. Majdnem hat évig zongoráztam (mostanában már nincs rá túl sok időm, se kedvem).

AW 11 kérdése:
1. Kedvenc zeneszám?
Ez nagyon változó és rengeteg örök favoritom van, különféle előadóktól. Mint már említettem, a spanyolok elég nagy hatást gyakorolnak az életemre, ezért is gondoltam, hogy az a szám, amit választok, a kedvenc spanyol együttesemtől, a Miss Caffeinától lesz. A Gigantes tényleg ott van az örök kedvenc dalaim között, mindig is imádni fogom!

2. Melyik állattól félsz a legjobban?
Ezen el kellett, hogy gondolkodjak. Amitől tényleg szoktam félni, az a gazda nélkül kóborló nagytestű kutyák. Alapjáraton nem félek a kutyáktól, sőt, nagyon is szeretem őket, viszont elég ijesztő, amikor este tíz után összetalálkozol egy nagydarab kutyával a kihalt utcán...
3. A könyv, ami a legjobban jellemez téged?
Ez a legegyszerűbb kérdés. Természetesen Theresa Révaytól a Párizs fehér fényei.
4. Kedvenc könyvborítód?
Annyi sok szép könyv van, de a legszebbek akkor is a The Selection trilógia borítói. Annál szebb borítókat még életemben nem láttam!
5. Ha írhatnál egy fantasyt, miről szólna?
A fantasy nem az én műfajom, még sosem gondoltam arra, hogy írnék egy fantasy történetet. Általában romantikus vagy történelmi sztorik járnak a fejemben, úgyhogy erre a kérdésre nem tudom, hogy mit válaszoljak. A főszereplő biztos, hogy egy kickass csaj lenne és gondolom lehetne varázsolni a világomban meg lennének sárkányok is... hát... ez nagyon kreatív ötlet, nem? Nem!
6. Kedvenc színész/nő?
A kedvenc színésznőm egyértelműen Emma Stone, mert imádtam a Könnyű nőcskében és az új Pókember filmben is tetszett a játéka. A kedvenc színészem pedig Eric Bana, Az időutazó felesége miatt, na meg persze Chris Pine, mert... csak rá kell nézni!
7. Legkevésbé kedvelt híresség?
Ezekből a hírességekből egy elég hosszú listát lehetne készíteni, de legjobban a magyar "hírességeket" utálom, akik konkrétan semmit sem értek el az életbe, mégis híresek és van egy csomó pénzük.
8. Mi a véleményed a mai teenagerekről?
Én félek a jövőtől, amikor a mai fiatalokra gondolok. Ezzel remélem mindent elmondtam! (Akinek nem inge, ne vegye magára!)
9. Kávé vagy tea?
Nem szoktam kávét inni, de nem azért, mert nem szeretem, csak egyszerűen mást szeretek inni (pl cappuccinót). Viszont teát is inkább a téli időszakban szoktam inni, főleg akkor, amikor beteg vagyok. Úgyhogy a válaszom a kakaó!
10. Kedvenc külföldi édesség/márka?
Oreo, Marabou, Milka.
11. Kedvenc író?
Két YA írónőt neveznék a kedvencemnek, az egyik Mary Hooper, a másik pedig Celia Rees. Tőlük az összes magyarul megjelent könyvet elolvastam már és a le nem fordított könyveket is tervezem elolvasni. A felsorolásból pedig nem hagyhatom ki Theresa Révayt sem, aki megírta a legeslegjobb könyvet a világon.

Az én kérdéseim:
1. Legszívesebben melyik tv sorozat világában töltenél el egy napot?
2. Mi lenne, ha csak egy könyvet olvashatnál életed végéig? Melyiket választanád?
3. Melyik könyv lenne az, amelyiket szeretnéd, hogy megfilmesítsenek?
4. Ha megölhetnéd azt a szereplőt (könyvből/sorozatból/filmből), akit a legjobban utálsz, ki lenne az?
5. Ha nyernél egymillió forintot a lottón, mire költenéd?
6. Ki a fictional boyfriended?
7. Melyik dal illik a legjobban a kedvenc könyvedhez/filmedhez?
8. Ha találkozhatnál az egyik kedvenc hírességeddel, kit választanál?
9. Szerinted mi a jó az olvasásban?
10. Melyik illattal jellemeznéd a kedvenc könyvedet?
11. Miért jó bloggernek lenni?

Én soha az életben nem tudtam ennyi embert összeszedni, úgyhogy fellázadok és csak öt embernek küldöm tovább a díjat! Ők azok:
Niki
Csati
Fanni
Viki
Anett

Ez a Liebster Award olyan, mint a főnix, mindig feltámad a hamvaiból, úgyhogy valószínűleg jövőre ismét egymásra fogunk találni. Még egyszer köszönöm a díjat, kedves AW! Szép napot mindenkinek!

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. Köszi :))) Hamarosan én is kiteszem a kis díjat és válaszolok a kérdésekre is!

    VálaszTörlés