Bout of Books Read-A-Thon 10.0: Összefoglaló

6/01/2014

Wrap-up (for the English version click on 'Tovább')

Két hete részt vettem a tizedik Bout of Books Read-A-Thonon. Május 12. és 18. között zajlott le ez az egyhetes olvasási maraton, amiről többet a jelentkezésről szóló bejegyzésemben olvashattok. A januári read-a-thon alkalmával sok tapasztalatot szereztem, így most már jóval felkészültebben álltam neki az olvasásnak. A célom ismét három könyv elolvasása volt, ami sikerült is, ráadásul egy negyedik könyvet is elkezdtem olvasni, noha azt nem sikerült befejeznem. De nézzük, hogyan alakultak a napjaim!

ELSŐ NAP (május 12.)
A hétköznapokra egy újraolvasást terveztem, amit hétfőn el is kezdtem olvasni és ez a Csillagainkban a hiba volt. Az első nap ambíciói miatt 123 oldalt sikerült elolvasnom, még úgy is, hogy egész nap dolgoztam. Tehát jól kezdődött a hét!

MÁSODIK NAP (május 13.)
Kedden is folytattam a TFIOS olvasását, azonban csak 81 oldalt olvastam el belőle, mivel féltem, hogy a buszon érem el azt a pontot, ahol már nem tudom visszatartani a könnyeimet. Este pedig fáradt voltam és úgy döntöttem, hogy ennyi olvasás elég volt egy napra.

HARMADIK NAP (május 14.)
A szerdai napon már két könyvet olvastam egyszerre. Mivel a TFIOS elérkezett AHHOZ a ponthoz, ezért a buszútra az Örök kalandot választottam, de abból csak 50 oldalt sikerült elolvasnom. Miután hazaértem, nekiálltam a TFIOS befejezésének, ami sikerült is, így meglett az első elolvasott könyv a read-a-thon alatt. Aznap pedig összesen 141 oldalt olvastam el!

NEGYEDIK NAP (május 15.)
Noha az Örök kaland nagyon rövid, valahogy nem tudta lekötni teljesen a figyelmemet és csütörtökön mindössze 21 oldalt olvastam egész nap.

ÖTÖDIK NAP (május 16.)
Végül pénteken sikerült befejeznem az Örök kalandot, ami összességében tetszett, de szerintem a filmet még így is jobban szeretem. 73 oldal nem is rossz, főleg, hogy ez volt az utolsó munkanapom a héten.

HATODIK NAP (május 17.)
Szombaton végre sikerült megvalósítanom az eredeti tervemet: elolvasni egy könyvet egy nap alatt. És ez a könyv nem más volt, mint Lois Lowry Számláld meg a csillagokat! című ifjúsági regénye. Gyorsan lehetett vele haladni és a történet is jó volt, ezért nem csoda, hogy legyűrtem azt a 138 oldalt egy nap alatt.

HETEDIK NAP (május 18.)
A read-a-thon utolsó napjára hivatalosan már nem maradt mit olvasnom, hiszen már mindent elolvastam a TBR listámról. De volt nálam egy könyv, amit szerettem volna minél gyorsabban letudni és az a Járok egyet volt. Ez a könyv is bőven 200 oldal alatt volt, de sajnos már se időm, se kedvem nem maradt arra, hogy kiolvassam, így összesen csak 36 oldalt olvastam el belőle.

Viszont nem csüggedtem, hogy nem sikerült befejezni Fabio Volo könyvét, hiszen az eredeti céljaimat teljesítettem és nagyon elégedett vagyok a teljesítményemmel. Sokkal jobban sikerült a májusi read-a-thon, mint a januári és ennek nagyon örülök. Ha jól számoltam, akkor a hét folyamán 613 oldalt olvastam, ami 44 oldallal kevesebb, mint a januári teljesítményem, de még a mostani read-a-thon alatt sokkal kiegyensúlyozottabb voltam, mint januárban.
Ha minden igaz, a következő Bout of Books read-a-thon augusztus végén lesz és ha úgy hozza az élet, akkor azon is részt fogok venni!




+ + +

The Bout of Books Read-A-Thon 10.0 is over and it was a success! It was a week long read-a-thon between the 12th and the 18th of May. You can read the basic information about the read-a-thon in my sign-up post. My main goal was to read at least three books and I did it! I read three books and I started a forth one, so the whole read-a-thon was successful! And don't forget that I was working during the weekdays, so YEEEEEAH!

DAY 01 (12th May)
I started re-reading The Fault in Our Stars by John Green and I read 123 pages on Monday.

DAY 02 (13th May)
The next day I continued reading TFIOS, but I only read 81 pages.

DAY 03 (14th May)
On Wednesday I had to start another book, because I couldn't read TFIOS in public anymore. So I started Tuck Everlasting by Natalie Babbitt and I read 50 pages. I also finished TFIOS and in total I read 141 pages.

DAY 04 (15th May)
My reading progress stucked on Thursday and I could only read 21 pages in Tuck Everlasting.

DAY 05 (16th May)
I finally finished Tuck Everlasting by Natalie Babbitt. I read 71 pages on that day.

DAY 06 (17th May)
I started and finished an entire book on Saturday. It was a short book, called Number the Stars by Lois Lowry. On that day I read in total 138 pages and I accomplished my Bout of Books goals!

DAY 07 (18th May)
I wanted to read another book, so I started Esco a fare due passi by Fabio Volo, but I only read 36 pages on Sunday.

I really enjoyed this read-a-thon! I read 613 pages in total, more than I usually read. I could read everyday and that's why I'm happy.
The next read-a-thon will be in August and I hope I can participate in it! Happy reading to everyone!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés