BookTube-A-Thon 2014: Összefoglaló

7/27/2014


Hát vége lett az idei BookTube-A-Thonnak is és én ELVÉREZTEM! Nagy lelkesedéssel szedtem össze a könyveket, elterveztem, hogy mikor és mit fogok olvasni, de... természetesen semmi sem úgy alakult, ahogy én azt elterveztem!
Ha esetleg nem tudjátok, mi is pontosan az a BookTube-A-Thon, akkor érdemes elolvasnotok az előző posztomat vagy akár el is látogathattok az esemény hivatalos YouTube csatornájára is, ahol minden kérdésetekre választ kaphattok! A lényeg, hogy ez az olvasási maraton a múlt héten, azaz július 14-20 között zajlott és én nem tudtam teljesíteni a kitűzött céljaimat.
Nagyon pozitívan álltam ehhez a maratonhoz és összesen öt könyvet válogattam össze a hétre. Kicsit túlvállaltam magam, hiszen a munka mellett nem igazán maradt időm az olvasásra és persze az élet is közbeszólt, így nem is voltam mindig a megfelelő idegállapotban. Csak négy könyv elolvasásával is teljesíthettem volna a kihívásokat, de végül mindössze KETTŐ könyvet sikerült ténylegesen elolvasnom. Ráadásul az egyik könyv rajta sem volt az eredeti listán, úgyhogy a kihívások ezért is érdekesen alakultak!

ELSŐ NAP (2014.07.14.)
Olvasott könyvek: 1
Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja
Befejezett könyvek: 0
Elolvasott oldalak száma: 30

MÁSODIK NAP (2014.07.15.)
Olvasott könyvek: 1
• Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja
Befejezett könyvek: 0
Elolvasott oldalak száma: 50

HARMADIK NAP (2014.07.16.)
Olvasott könyvek: 1
Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja
Befejezett könyvek: 0
Elolvasott oldalak száma: 24

NEGYEDIK NAP (2014.07.17.)
Olvasott könyvek: 1
Befejezett könyvek: 1
Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja
Elolvasott oldalak száma: 81

ÖTÖDIK NAP (2014.07.18.)
Olvasott könyvek: 1
Jane Austen: Lady Susan
Befejezett könyvek: 0
Elolvasott oldalak száma: 58

HATODIK NAP (2014.07.19.)
Olvasott könyvek: 0
Befejezett könyvek: 0
Elolvasott oldalak száma: 0

HETEDIK NAP (2014.07.20.)
Olvasott könyvek: 1
Befejezett könyvek: 1
Jane Austen: Lady Susan
Elolvasott oldalak száma: 102

Mint láthatjátok, tényleg nem volt valami fényes a teljesítményem a read-a-thon alatt. Ha több időt és energiát fordíthattam volna rá, akkor valószínűleg jobban ment volna az olvasás. De még mindig nem megy az olvasás, úgyhogy a kis válságom is hozzásegített a bukásomhoz!

A kihívások:
Egy könyv képekkel/illusztrációkkal
• Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja
Csalni lehet és én fogok is! Minden fejezet elején van egy kis illusztráció egy növényről/virágról, amit nem nevezhetünk igazi illusztrációnak, de kép és elég sok van belőlük, úgyhogy én teljesítettnek tekintem ezt a kihívást!

Elkezdeni ÉS befejezni egy sorozatot
Elkezdeni elkezdtem, csak épp a második könyvre már nem maradt energiám (és kedvem és időm).

Egy könyv, aminek a borítóján van piros szín
Akármennyire próbáltam találni pirosat az olvasott könyvek borítóján, egyszerűen nem találtam. Rózsaszín, narancssárga, sárga, minden volt, csak piros nincs!

Egy könyv, amit más választ ki neked ÉS Egy könyv abból a műfajból, amiből idén nem igazán olvastál
• Jane Austen: Lady Susan
Úgy érzem, egy kis csalás megint belefér. Konkrétan nem választotta ki nekem senki sem ezt a könyvet, viszont az egyik kolléganőm olvasta és azt mondta, hogy szerinte érdemes elolvasni, ami azt jelenti, hogy ajánlja a könyvet, tehát valamilyen szinten ő választotta ki nekem ezt a regényt. Igen...
Viszont a másik kategóriába tökéletesen beleillik, mivel csak ritkán olvasok klasszikusokat és idén szerintem még egyet sem olvastam.

Egy könyv, amiből film készült
Noha a Lady Susanből elvileg csinálnak egy filmadaptáció, sajnos még nem készült el, így nem tudtam vele számolni és akármennyire is szeretném, valószínűleg soha nem fogom a moziban megnézni az Édességek kicsiny boltját, habár szerintem nagyszerű film lenne belőle!

Elolvasni hét könyvet VAGY napi háromszáz oldalt olvasni
Ezt a kihívást már a legelején kizártam, tudtam, hogy egyik sem fog megvalósulni és igazam is lett. Persze örültem volna neki, hogyha valami csoda folytán mégis teljesítem ezt a kihívást is, de ez most sajnos nem jött össze.

Nincs már mit ecsetelni ezen a gyér teljesítményen, tehát ennyi volt az én BookTube-A-Thon történetem idén, talán jövőre jobban fog menni... TALÁN! Azért én pozitívan állok hozzá és már nagyon várom.
Viszont nem szabad elfelejteni, hogy mindössze három hét múlva kezdetét veszi az idei utolsó Bout of Books read-a-thon, amin valószínűleg ismét részt veszek és remélhetőleg jobb teljesítményt nyújtok majd, mint a BookTube-A-Thonon!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés