Bout of Books Read-A-Thon 11.0: Első nap

8/18/2014 ,

Day 01 (for the challenges click on 'Tovább')

Elérkezett a Bout of Books Read-A-Thon első napja és azt hiszem, elég jól teljesítettem. Mivel napközben nincs időm az olvasásra, ezért csak buszozás közben tudtam olvasni, na meg itthon, miután hazaértem. Végül A Párválasztót választottam és azt kezdtem el olvasni, pontosabban újraolvasni. Szerintem ez egy tökéletes könyv egy read-a-thonra, hiszen könnyed a témája és gyorsan lehet vele haladni. Ma sikerült elolvasnom 100 oldalt, ami az én nagy célkitűzésem volt a mai napra. Azért remélem, hogy holnap sikerül többet olvasnom egy kicsivel.

Mai statisztika:
Olvasott könyvek (Books read:)1
- Kiera Cass: A Párválasztó (The Seletion)
Befejezett könyvek (Books finished): 0
Napi oldalszám (Page count): 100

KIHÍVÁSOK

Book Scavenger Hunt

A The Book Monsters kihívása egy kis könyvvadászat. Öt könyvet kell összeszedni a könyvespolcról a megadott lista alapján. Itt vannak az általam kiválasztott könyvek:

Egy könyv, aminek a címe B betűvel kezdődik (A book that begins with “B”):
- Celia Rees: Blood Sinister
Egy könyv, amiből film/tv sorozat készült (A book that has been made into a movie/tv show):
- Sébastien Japrisot: Hosszú jegyesség (A Very Long Engagement)
Egy sorozat, amit szeretsz (A series you love):
- Veronica Roth: Divergent
Verses/novellás kötet (An anthology of poems or short stories):
- Neil Gaiman: Tükör és füst (Smoke and Mirrors)
Egy könyv az elolvasandó könyvek polcáról vagy maga az egész polc (A book on your TBR shelf, or your full TBR shelves):
- Ernest Cline: Ready, Player, One

Playlist

A másik kihívást LuLo FanGirl rendezte. Csupán egy dallistát kell elkészíteni ahhoz a könyvhöz, amit a read-a-thon alatt akarok elolvasni. Én A Párválasztót választottam, amihez Kiera Cass készített egy hivatalos dallistát is (amiről két dalt kölcsön is vettem). Én ezeket a dalokat választottam a könyvhöz:

Kiera Cass: A Párválasztó (The Selection)
- Fences (Paramore)
- Con las ganas (Zahara)
- Need You Know (Lady Antebellum)
- Apologize (OneRepublic)
- All I Wanted (Paramore)


Holnap is lesz nap, remélem ugyanúgy jól alakul majd, mint a mai. Kellemes olvasást mindenkinek! Happy reading!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés