Bout of Books Read-A-Thon 11.0: Negyedik-hetedik nap

8/24/2014 ,

Day 04-07

Szégyellhetném magam, hogy nem tartottam be az ígéretemet, miszerint megpróbálok minden nap írni frissítést a blogra, kihívásokkal együtt. Azonban se kedvem, se időm nem volt ezeket megírni, de mentségemre szóljon, hogy az olvasás is hozzájárult ahhoz, hogy ne írjak napi frissítéseket.
Csütörtökön tehát elkezdtem olvasni Az Elitet és csak szombat délután fejeztem be. Én megtettem mindent annak érdekében, hogy minél többet olvassak, azonban hétköznap esténként fáradt voltam, így annyit nem tudtam olvasni akkor sem. A napi 100 oldal majdnem meglett mindkét nap, csak néhány oldal választott el a "győzelemtől". A hétvégén azonban belehúztam és mindkét nap bőven 200 oldal fölött tudtam teljesíteni. Szombaton tehát befejeztem Az Elitet, de este már el is kezdtem Az Igazit, mert nem bírtam ki. Hajnali fél kettőkor mentem el aludni, majd vasárnap tíztől egészen négy óráig Az Igazit olvastam, csak arra koncentráltam. Még ebédelni se ebédeltem, csak este öt óra körül. De befejeztem és nagyon boldog voltam, hogy letudhattam egy újabb trilógiát. Ráadásul három könyvek olvastam el a héten, így bőven elégedett lehetek a teljesítményemmel, így nyugodtan, hátradőlve várom, hogy vége legyen az idei utolsó Bout of Books Read-A-thonnak.

Csütörtöki statisztika:
Olvasott könyvek (Books read): 1
Kiera Cass: Az Elit (The Elite)
Befejezett könyvek (Books finished): 0
Napi oldalszám (Page count): 97

Pénteki statisztika:
Olvasott könyvek (Books read): 1
Kiera Cass: Az Elit (The Elite)
Befejezett könyvek (Books finished): 0
Napi oldalszám (Page count): 93

Szombati statisztika:
Olvasott könyvek (Books read): 2
Kiera Cass: Az Elit (The Elite)
Kiera Cass: Az Igazi (The One)
Befejezett könyvek (Books finished): 1
Kiera Cass: Az Elit (The Elite)
Napi oldalszám (Page count): 244

Vasárnapi statisztika:
Olvasott könyvek (Books read): 1
Kiera Cass: Az Igazi (The One)
Befejezett könyvek (Books finished): 1
Kiera Cass: Az Igazi (The One)
Napi oldalszám: 268

Kihívások

Like This, Try This
Writing My Own Fairy Tale egy viszonylag egyszerű feladattal állt elő. Egy "ha ezt szeretted, akkor ezt is szeretni fogod" típusú posztot kell írni. Egy könyv/film/sorozat/stb alapján kell ajánlani egy könyvet és megindokolni, hogy miért lenne érdemes elolvasni.

X-Men → Shatter Me (Tahereh Mafi)
Gondolkoztam, hogy valóban ezt válasszam-e vagy se, mert nem szeretném elspoilerezni a könyvet, de úgy voltam vele, hogy miért is ne! De azért titokzatos maradok. Noha az ember azt gondolná, hogy a Shatter Me biztos valami Divergent felé disztópia, az téved, mert sokkal több annál. Kezdjük ott, hogy a főszereplő, Juliette érintése halálos. Ez már mutatja, hogy több van itt holmi diktatúránál. Ha elolvassátok a könyvet, akkor megtudjátok, hogy miért is az X-Men miatt ajánlom. ;)

Book Chain
A pénteki feladatok közül csak az egyiket csinálom meg, habár a másik is nagyon érdekelt. Végül  a Book Chaint (Christian Bookshelf Reviews kihívását) választottam, ami abban különbözik az egyszerű szólánctól, hogy itt könyvcímeket kell használni és a cím utolsó szavával kell folytatni a láncot, a névelőket pedig nem kell figyelembe venni. A magyar nyelv szépségei megnehezítették a dolgomat, de azért az internet segítségével sikerült összehoznom az én kis négy címből álló láncomat.

Árnyalatnyi remény (Ruta Sepetys) → A remény rabjai (Stephen King) → Rab oroszlán (Móricz Zsigmond) → Oroszlánkölykök (Irwin Shaw)

A kimaradt kihívás a Recreate a Book Cover volt a Spines and Covers jóvoltából. Annyira szerettem volna megcsinálni ezt a feladatot, de egyszerűen se ötletem, se időm nem volt arra, hogy valami kreatív dologgal előálljak. Azért töröm a fejem, hátha valami eszembe jut, amit majd később megoszthatok veletek!

Spell It Out
A szombati kihívást Kimberly Faye Reads rendezte meg és egy kis betűzést szánt nekünk. Mindössze annyi a feladat, hogy a könyvcímek első betűiből (névelőket nem kell figyelembe venni!) ki kell rakni egy szót, ami bármi lehet. Én hihetetlen nagy kreativitásomnak köszönhetően a felhasználónevemet választottam. Tudom, nagyon eredeti.

NALINA
Nana (Émile Zola)
Aurelia (Lynne Reid Banks)
Legenda vagyok (Richard Matheson)
The Illusion of Murder (Carol McCleary)
Ne engedj el (Kazuo Ishiguro)
Amivé lettünk (Anna Funder)

5 books
Az utolsó kihívást Falling Down the Book Hole találta ki nekünk. Ahhoz, hogy megoldjam ezt a kihívást, egy kicsit el kell gondolkodnom. Mit is tennék, ha megtámadnák a bolygónkat a földönkívüliek és talán csak negyed órám van arra, hogy összeszedjem a legfontosabb dolgaimat? Melyik öt könyvet vinném magammal és miért? Melyek segítenének a túlélésben? Vagy melyek állnak közel a szívemhez, hogy boldoggá tudnának tenni?

Theresa Révay: Párizs fehér fényei (La louve blanche)
A kedvenc könyvem, úgyhogy talán ez lenne a legelső dolog, amit beraknék a táskámba.
John Green: Csillagainkban a hibai (TFIOS)
Ez is a kedvenc könyveim közé tartozik és muszáj lesz magammal vinnem, mert megmutatja nekem, hogyha kilátástalan helyzetben is vagyok, attól még ugyanúgy élvezhetem az életet.
Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége (The Time Traveler's Wife)
Egy másik kedvenc könyv. Valószínűleg csak azért viszem magammal, mert szeretem és ha úgy támad kedvem, akkor elolvasom a kedvenc részeimet, mert azok mindig megnyugtatnának.
Tahereh Mafi: Shatter Me & Veronica Roth: Divergent
Azért túl is szeretném élni ezt a földönkívüli támadást, úgyhogy ez a két könyv szerintem hasznomra lehet, hogyha esetleg harcolnom kéne az ellenséggel. Mondjuk egyszerűbb lenne, ha olyan erőm lenne, mint Juliette-nek, de... majd megoldom valahogy!

Hát itt a vége... nincs több kihívás, nincs több read-a-thon, nincs több olvasás... vagyis olvasni azért még fogok, de nem ilyen mértékben és nem ilyen körülmények között. Hamarosan jön majd egy összefoglaló bejegyzés is erről a read-a-thonról, úgyhogy többet nem is mondok! További jó olvasást mindenkinek! Happy reading!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés