Bout of Books Read-A-Thon 11.0: Második/harmadik nap

8/20/2014 ,

Day 02-03

Ez a két nap nem úgy alakult, ahogy én azt szerettem volna. Kezdjük ott, hogy tegnap nem írtam meg a napi frissítést, mert hát az élet, pontosabban a család közbeszólt. Igen, néha velük is kell egy kis időt tölteni. De mivel az estét velük töltöttem, ezért tegnap nem sikerült összehoznom a 100 oldalt, csupán 77 oldalt olvastam. Ma pedig, noha augusztus 20-a van és temérdek időm lett volna olvasni, inkább a lustálkodás és a filmezés mellett döntöttem... Szörnyű vagyok, tudom. De még így is sikerült befejeznem A Párválasztót, így holnap már folytathatom is Az Elittel. Már nagyon várom!

Keddi statisztika:
Olvasott könyvek (Books read): 1
Kiera Cass: A Párválasztó (The Selection)
Befejezett könyvek (Books finished): 0
Oldalszám (Page count): 77

Szerdai statisztika:
Olvasott könyvek (Books read): 1
Befejezett könyvek (Books finished): 1
Kiera Cass: A Párválasztó (The Selection)
Oldalszám (Page count): 183


Kihívások

A keddi kihívások közül csak egyet terveztem megcsinálni, mivel a másik nem annyira nyerte el a tetszésemet. A Book Spine Poetry arról szól, hogy a könyvek gerincén szereplő szavakból (ami általában maga a könyv címe) verset kell alkotni. Sosem szerettem verset írni, mivel nem tudok, ezért hagyom ki ezt a kihívást.

O(ne)T(rue)P(airing)

A keddi nap másik kihívását Infinite Ink rendezte meg, aki egy viszonylag könnyű feladatot adott nekünk: ki kell választanunk a kedvenc irodalmi párunkat. Lehet ez egy olyan pár, akik a történet folyamán valóban összejönnek, de olyanokat is választhatunk, akikkel ez nem történik meg. A lényeg, hogy a választott párról írjunk néhány sort, hogy miért gondoljuk, hogy ők tökéletesen illenek egymáshoz és hogy miért tartjuk őket ütős párosnak. Nem is rabolom tovább a szót, az én OTP-m:

Forrás: LIFE
Max és Sara (Theresa Révay: Párizs fehér fényei)
Természetesen a kedvenc könyvemből választottam a kedvenc OTP-met, mert hát ez így van rendjén. Nem szeretném elspoilerezni a történetet, de ha valaki elolvassa a regény fülszövegét, akkor abból megtudhatja, hogy a történet szerelmespárja Max és Xénia és nem pedig Max és Sara. Én azonban imádtam őket együtt. Az ő kapcsolatuk több volt, mint barátság, valami sokkal szorosabb, valami, ami igazi. Mindig ott voltak egymásnak, amikor szükségük volt a másikra és bármit megtettek a másikért. Noha valódi románcuk is volt, barátságuk sokkal nagyobb hatást gyakorolt rám. Szerintem nem túlzok, ha azt mondom, hogy mindenki egy olyan barátságra vágyik, mint az övék.

Create a Sentance

A mai, azaz szerdai napon csak egy kihívás volt, amit Book Reviews from Christian Gal-nak köszönhetünk. Egyszerűnek tűnik a feladat, azonban nem az. Értelmes mondatot kell alkotni a tetszőlegesen kiválasztott könyvek első két szavából. Ez idegen nyelven sem könnyű, de magyarul szerintem még nehezebb, ezért itt ott választottam a szavakon. Természetesen lehet hozzá magunktól is adni szavakat, hogy értelmet nyerjenek a mondatok. Nekem végül ez jött ki:

Vágy és vezeklés: a, színmű
Örök kaland: augusztus, első
Ráadásnap: álmomban, biztos
Csillagpor: volt, egyszer
Párizs fehér fényei: bátraké, a

Volt egyszer álmomban, biztos augusztus első hetében, a bátrak színműve.

Ennél értelmesebbet ezekből nem lehetett kihozni. Az biztos, hogy érdekes kihívás volt, én nagyon élveztem.
Remélem mindenkinek jól telt az augusztus 20-a és kellemesen töltötte az idejét. Azonban holnap visszatérünk a megszokott hétköznapokba, így az olvasás sem kap majd akkora szerepet a napomban. De minden tőlem telhetőt megteszek a napi 100 oldal érdekében.
Jó olvasást mindenkinek! Happy reading!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés