Az első BLOGSZÜLINAP!

10/25/2014

Forrás: Tumblr
Nem volt rossz ötlet a szülinapomon megnyitni a blogot, mert így legalább nem feledkezem meg arról, hogy ma nemcsak én ünnepelek! Nagyon furcsa, hogy máris eltelt egy év, pedig mintha csak tegnap írtam volna meg a Frankensteines könyvértékelésemet... Azóta persze sok minden történt, a kezdeti lendület elveszett félúton, amit nagyon sajnálok, de hátha ez az évforduló újra visszahozza a kedvemet és az energiát a blogoláshoz.
Nagyon örülök, hogy ezalatt az egy év alatt több, mint 7.000 ember ellátogatott a blogomra (noha az utóbbi hónapokban nem nagyon posztoltam), vannak, akik feliratkoztak a blogra, mert várják az új bejegyzéseket, vannak, akik néha kommentben leírják a gondolataikat az adott témáról, aminek én személy szerint nagyon örülök. Ez az egész nagy örömmel tölt el, mert elsősorban nem magamnak írom a blogot, hanem Nektek, azoknak az embereknek, akik szeretnek olvasni, szeretik a könyveket.
Természetesen rengeteg ötletem van a bloggal kapcsolatban, úgyhogy szeretném fejleszteni és egy kicsit érdekesebbé tenni majd a jövőben. Ha van valamilyen ötletetek, észrevételetek, osszátok meg nyugodtan, mindig örülök az építő jellegű kritikának!
Nem terveztem semmilyen ünneplést, nyereményjátékot meg ilyeneket, csak egy csendes kis köszönetnyilvánítást meg tortamajszolást!

Köszönöm az elmúlt egy évet, remélem sok ilyen lesz még a jövőben!

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. Nagyon sok boldog szülinapot neked! És a blognak is persze! :)
    Én sajnálom, hogy elveszett a lelkesedés félúton, mert imádom a blogod, de majd a jövőben... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Igazából ha lenne egy kis időm, akkor írnék többet, csak hát a munka lefoglal (és lefáraszt)! De igyekszem a jövőben többet írni! :D

      Törlés