The Fictional Boyfriend Tag

2/14/2015

Elérkezett az a nap, amit oly sokan gyűlölnek és az nem más, mint a Valentin-nap. Akinek van párja, annak kellemes napot kívánok, akinek nincs, annak pedig azt ajánlom, hogy folytassa az olvasást. Ma az egyik legtökéletesebb taggel érkeztem, ami a The Fictional Boyfriend Tag nevet viseli. Mindannyian tudjuk, hogy a "BOYS IN BOOKS ARE JUST BETTER" mondás mennyire igaz, úgyhogy ezen a csodálatosnak nem mondható napon elmerülök a tökéletes könyves pasijaim világában és azon imádkozom, hogy egy nap csoda történjen és valóssá váljanak és feleségül vegyenek és boldogan éljünk, amíg meg nem halunk... együtt, mindegyikkel...
(Emellett nagy köszönetet kell mondani RayKayBooks-nak, aki előállt ezzel a taggel.)

Forrás: ABCdesevilla
1. A legromantikusabb
Aspen (A Párválasztó)
Mondjon bárki bármit, én mindig is Aspennek szurkoltam A Párválasztóban. Tény, hogy a történet elején elkövette élete legnagyobb hibáját, de a későbbiekben bebizonyította, hogy mennyire szereti Americát és hogy még mindig törődik vele. Ráadásul mindig olyan romantikus volt, kezdve a kis faházas találkáktól a lopott pillanatokig a palotában. Annyi mindent kockáztatott Americáért és pont emiatt vált az én szememben a legromantikusabb könyves pasimmá. (És persze nem szabad elfelejteni a gyönyörű zöld szemeit se!) #TeamAspen

Forrás: Tumblr
2-3. Szeszélyes rosszfiú, akinek azért van jó oldala is // Paranormális
Frederick (Witches of East End)
Muszáj volt csalnom és összevonni a két kategóriát, mert ez a két jellemvonás szerintem nagyon is illik Frederickre a Witches of East Endből. Én csak a sorozatot néztem, a könyveket még nem olvastam, de a sorozatban egyértelműen Frederick volt a kedvenc férfi szereplőm. Sosem tudtam eldönteni, hogy jó vagy gonosz, mindig tett valamit, ami miatt elbizonytalanodtam. És hát azért paranormális, mert boszorkány/varázsló/mágus (nevezze mindenki úgy, ahogy akarja). Christian Cooke pedig még egy csinos pofit is kölcsönzött ennek a szeszélyes karakternek... Engem teljes mértékben elvarázsolt!

Forrás: iheadphones
4. Akit meg akarsz szelídíteni
Owen (Figyelj rám!)
Hogy őszinte legyek, legszívesebben itt is Fredericket választottam volna, de aztán végiggondoltam, hogy a sok könyves szerelmem között van-e valaki, akinek valamiféle segítségre van szüksége. Aztán egyszer csak ott termett Owen, akinek dühterápiára kell járnia agresszív viselkedése miatt... Én bevállalnám a megszelídítését! Ha az agressziót nem vesszük figyelembe, akkor egy remek srácról van szó, én nagyon imádtam benne a gondolkodásmódját és azt, hogy sokkal több van benne, mint amit az emberek gondolnak róla. Ráadásul elég nagy hatással volt a zenei ízlésemre is, rengeteg olyan előadót szerettem meg az ő biztatására, akiket korábban annyira nem kedveltem. Teljes mértékben el tudnék mellette képzelni egy lustálkodós, zenehallgatós délutánt!

Forrás: Pinterest
5. "Csak barátok"
Augustus Waters (Csillagainkban a hiba)
Most jön az akasztás, a sok negatív komment, a fújolás, hogy mégis hogy lehetünk CSAK BARÁTOK a nagyszerű Augustusszal?! Egyrészt én a helyetekben örülnék annak, hogy nem csapom le a kezetekről Gust, másrészt pedig noha imádom a jellemét és ha lehetne, rengeteg időt eltöltenék a társaságában, mégsem érzem azt, hogy köztünk lehetne több barátságnál. Nem a rák miatt, én nem vagyok Monica, de szerintem mi inkább legjobb barátok lennénk, mint egy szerelmes pár. Habár szerintem bárki elfogadná őt legjobb barátjának...

Forrás: seriouslyman
6. A lelkitársad
Max von Passau (Párizs fehér fényei/A hársak felett az ég)
Ha kifognék egy aranyhalat és kívánhatnék tőle valamit, akkor az az lenne, hogy Max von Passau lépjen ki a könyvből, legyen hús-vér ember és vegyen feleségül. Mert Max von Passau a tökéletesség megtestesítője (kivéve A hársak felett az égben, de ez egy másik történet...). Nehéz szavakkal leírni azt, hogy Max mennyire fantasztikus. Noha a külső számít a legkevésbé, azért egy elég jó pasiról van szó Theresa Révay leírása alapján. Ezen kívül egy tehetséges művészről van szó és hát gyengéim a művészlelkek. Romantikus is, hihetetlen nagy szíve van, bátor, próbál segíteni azokon, akik magukat nem tudják megvédeni. Egyszerűen beleszerettem a személyiségébe és... oohh... Max von Passau, miért nem vagy valóságos?!

Forrás: benbarnesfan
7. Akivel titokban összeházasodnál
JJ (Hosszú út lefelé)
Én nyíltan felvállalom érzéseimet minden egyes könyves szerelmem iránt és egyáltalán nem érdekel, hogy ki-mit gondol rólunk, tehát mi a fenéért kéne titokban összeházasodnom bármelyikükkel is? De a tag kedvéért bármit... Az a baj, hogy a legtöbb kedvenc fiktív pasim jófiú, akiket szerintem bárki bemutathatna a szüleinek anélkül, hogy aggódnia kéne. Viszont ha választanom kéne, akkor ebben a kategóriában JJ lenne a nyertes. Egy ex zenész, aki ráadásul öngyilkos akart lenni... hát igen... nem mondanám a legmegnyerőbb profilnak. És pont a rockzenész múltja miatt tudnám elképzelni róla, hogy egyszer csak azt javasolja, hogy szökjünk el és házasodjunk össze és éljünk boldogon, amíg meg nem halunk. És nem mondanék nemet neki!

Forrás: Tumblr
8. Akivel kalandokat élnél át
Greenwood (Sovay)
Oh, drága Greenwood iránti szerelmem nem lankad már vagy három éve. Ezt a kategóriát muszáj volt neki dedikálnom, mert ő egy igazi kalandor. Útonálló, folyamatosan utazik, embereket rabol ki, ami nem épp a legpozitívabb jellemzője, de mégis, elég kalandossá teszi az életét. Ráadásul nagyon szórakoztató ember, nagyon megszerettem a személyiségét és vele bárhol, bármikor kifosztanám a gyanútlan járókelőket... na jó, csak vicceltem! Viszont abban biztos vagyok, hogy mellette nem unatkoznék. Arra pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan boldogulna a mi világban. Vajon milyen lehet modern kori útonállónak lenni? Hmmm... Celia Rees írhatna róla egy könyvet...

Forrás: Pinterest
9. Akivel egy lakatlan szigeten rekednél
Adam (Shatter Me)
Merem remélni, hogy Kent elég kiképzett ahhoz, hogy ne haljunk meg azon a lakatlan szigeten! Elvégre katona, szóval biztos felkészítették őt a túlélésre a semmi közepén. Igen, egyrészt ezért szeretném vele tölteni unalmas napjaimat/heteimet/éveimet egy lakatlan szigeten, mert valószínűleg van valami tudása arról, hogyan is kell túlélni egy ilyen helyzetet. Másrészt Adam a Shatter Meben nagy szerelmemmé vált és nem érdekel, hogy mi történik a trilógia folytatásában, én mindig is az első részben megismert Adamre fogok gondolni. Még mindig nem számít a külső, de nem feledkezhetünk el arról, hogy Adamnek tökéletesen kidolgozott teste van, kócos, barna haja és KÉK szemei, ráadásul tetoválásai is vannak a karján meg a mellkasán... De ez mit sem számít, igaz? Hiszen az a fontos, hogy bátor és elszánt, romantikus és bármikor meg tudna védeni engem a vadonban. #TeamAdam

10. THE BADASS
Négyes (Divergent)
Ki mást választhattam volna a legvagányabb, legkeményebb pasi kategóriába? Tobias Eaton legyen akármilyen gyengéd Tris társaságában, attól még mindig ki tudna nyírni bárkit a kisujjával. Ha rá gondolok, mindig az jut az eszembe, hogy mellette nem kéne semmitől se félnem, mert ha valaki megtámadna minket, simán lekaratézná a támadót... csukott szemmel! És igen, vihettem volna őt is a lakatlan szigetre, mert mellette biztos, hogy túléltem volna, de akartam adni egy esélyt Adamnek is. Ezért gondoltam, hogy őt meghagyom a mindennapokra. Mennyire jó lenne, ha tartana nekem boxórákat... és utána ennénk a Bátrak híres sütijéből... azután...
Forrás: Tumblr
Négyes, te olyan tökéletes vagy! <4 Légy oly kedves és vegyél feleségül!

Ez volt tehát a The Fictional Boyfriend Tag! Remélem élveztétek, legalább a képek nézegetését. Minden viccet félretéve, mindenkinek Boldog Valentin-napot, legyetek boldogok, párban vagy egyedül! Habár a könyvmolyoknak mindig van valakijük... #ifyouknowwhatimean
És természetesen jó olvasást mindenkinek!

A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: Pinterest

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés