Blog #1 - Megújulás

7/12/2015

Bizony, ez is elérkezett a blog életébe. Akik olvasgatják a blogot, biztos csalódottak voltak a friss bejegyzések hiánya miatt. Nem nagyon éreztem a motivációt az írásra és így a havi egy posztnak is nagyon örültem. (Arról nem is beszélve, hogy alig olvastam valamit, úgyhogy nem nagyon lett volna miről írni). De most elérkezett a pillanat, amikor érzem a motivációt arra, hogy újra belevessem magam a blogolásba.

Kezdjük néhány újítással. Mint látjátok, új a design. Amikor néha felnéztem a blogra, nem voltam megelégedve azzal, amit láttam. Át akartam volna rendezni az egészet, szerezni egy jó sablont és végre valami rendezettséget látni a blogon. Ezt szerintem most sikerült elérnem, én jelenleg elégedett vagyok a blog külsejével. Tudom, a belső a fontos és nem a külső... de nekem a külső is lényeges!

És ha már a belsőnél tartunk... Próbálok ragaszkodni a heti egy bejegyzéshez, mivel többre nem biztos, hogy lesz időm. Szóval ha lenne egy hét, amikor nem találtok új posztot, akkor nyugodtan zaklassatok, lázadjatok fel (kivéve, ha előre szólok, hogy nem lesz)! A bejegyzések hasonlóak lesznek, mint régebben, de mostantól megpróbálok több értékelést írni, mert azok nagyon eltűntek az elmúlt hónapokban. A TOP 10 Tuesday és a különböző tagek is maradnak, mert azokat nagyon szeretem megírni. Book haulokat már rég láthattatok és lehet, hogy a közeljövőben nem is fogtok látni, legalábbis olyan formában nem, mint régen. Még nem döntöttem el, hogyan akarom őket újra bevonni a blogba, úgyhogy ameddig ezt nem álmodom meg, addig nélkülöznötök kell ezt a "rovatot".
Szeretnék egy újdonságot is bevezetni és az a véleménykifejtős poszt. Nem könyvértékelésekre kell gondolni, hanem olyan "elmélkedek az életről" posztra, természetesen könyves témában. (Fogalmazhatunk úgy is, ha nincs miről írnom, akkor tuti ezeket fogom közzétenni :D).

A következő újítás és talán az utolsó az a közösségi média. Nem túl sok helyen, de azért már eddig is megtalálhattatok. Viszont most tervezek létrehozni a blognak egy saját Twitter és Facebook oldalt. Lehet, hogy a későbbiekben máshol is megtalálhattok majd, de egyelőre kezdésnek ennyi pont elég lesz.

Az egész megújulásról ennyit szándékoztam írni. Ha van esetleg kérdésetek, észrevételetek, esetleg találtatok valami hibát az oldalon, írjatok egy kommentet! Jó olvasást!

Hasonló bejegyzések

4 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik a megújult kinézet! :)

    VálaszTörlés
  2. Üdv! Szerintem is nagyon jó lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Mondjuk nem sok mindent kellett a sablonnal csinálnom, amit találtam, mert pont így volt jó.

      Törlés