Wrap Up | 2015 április-június

7/12/2015 ,

Sajnálatos módon nem sok minden változott az olvasással kapcsolatban az előző összefoglalóm óta. Már annak is örülök, hogyha egy könyvet sikerül elolvasnom egy hónapban, ami eléggé nyomasztó, mert nagyon szeretnék olvasni, de egyszerűen nem megy. Az pedig csak még jobban frusztrál, hogy a Goodreads kihívásomat le kellett vennem ötven könyvről negyvenre, mert jelen pillanatban ötven könyv elolvasása a lehetetlen kategóriát súrolja nálam. Azért nincs akkora baj, az elmúlt három hónapban elolvastam pár könyvet és ebben a bejegyzésben röviden és tömören olvashattok róluk.

Susan Ee: Angelfall - Angyalok bukása (Penryn & the End of Days #1)
Elkezdtem egy új trilógiát olvasni és egyáltalán nem bántam meg. Az Angelfallt már régóta el akartam volna olvasni, de a második rész magyar megjelenése még messze volt, a harmadik rész pedig csak idén májusra volt tervezve, ezért vártam vele egy kicsit. De most elolvastam és NAGYON tetszett. A történet izgalmas és érdekes, engem nagyon megfogott ez az egész "az angyalok leigázzák az emberiséget" alapsztori. Tipikusan az a könyv, amit nem tudsz letenni, mert mindig történik valami, ami miatt muszáj elolvasnod a következő fejezetet is. A szereplők szerintem nagyon kedvelhetők, Penryn karaktere elég kickass, amit én nagyon szeretek a női szereplőkben. Rafi is kedvenceim közé tartozik, úgy az egész lénye megfogott. Az egyik kedvenc dolgom a könyvben a párbeszédek, rengeteget nevettem Penryn és Rafi szájpárbajain. Én nagyon ajánlom mindenkinek!


Susan Ee: World After - Túlélők világa (Penryn & the End of Days #2)
Természetesen amint megjelent a második rész, meg kellett szereznem. Azt hiszem, hogy egy-két nap kellett ahhoz, hogy elolvassam. Szerintem a második rész jobb volt, mint az első, pedig már az első is nagyon tetszett. A történet egyre csak izgalmasabbá vált, néha félelmetessé, de nagyon élvezhető volt. Az egyetlen bajom annyi volt, hogy hiányoltam belőle Rafit, neki sokkal kevesebb szerep jutott, mint az első részben. Természetesen alig várom, hogy elolvassam a harmadik részt!


C. S. Lewis: Caspian herceg (Narnia Krónikái #4)
Szép lassan, de haladok a Narnia Krónikáival. Mondjuk két hónap kellett ahhoz, hogy elolvassam a negyedik részt. Tetszett, de nem volt annyira jó, mint például a második rész. A filmek közül is ezt szeretem a legkevésbé. De a következő a sorban A Hajnalvándor útja lesz, ami pedig a kedvencem a három film közül, úgyhogy azt már tényleg nagyon várom.


Tahereh Mafi: Ignite Me (Shatter Me #3)
Végre elérkezett a pillanat, amit sokan vártak: befejeztem a Shatter Me trilógiát. Természetesen nagyon tetszett a harmadik rész is, habár voltak vele kisebb-nagyobb bajaim. Elég lassan haladt a történet, a szereplők közötti konfliktus pedig az agyamra ment néha, de Kenji mindent megoldott, ha kellett, elküldött mindenkit a píbe, szóval Kenji mindig megmentette a helyzetet. Juliette karakterfejlődése pedig a csúcsára ért és ha visszapillantunk a Shatter Me-re, akkor döbbenünk rá igazán, hogy milyen látványos a fejlődése. Adam változásának nem örültem, Warnert pedig egy kicsit jobban megkedveltem, de még mindig nem ő a kedvencem. Kenji pedig zseniális. Szerintem az izgalmas részeket túlságosan a végére hagyta Tahereh, ami talán nem tett jót a könyvnek, de nekem még így nagyon tetszett. A vége után hiányérzetem támadt, én még szerettem volna többet, de talán majd egyszer kapunk egy folytatást... talán... én örülnék neki!


Joey Graceffa: In Real Life
Számomra ez volt a legjobban várt YouTube könyv, ami idén megjelent. Joey az egyik kedvenc vloggerem, úgyhogy egyértelmű volt, hogy megveszem a könyvét. Engem mindig is érdekelt az élete, a múltja és most jobban megismerhettem, hála a könyvnek. Nekem nagyon tetszett, nagyon inspiráló volt több szempontból is. Hogyha ismeritek és kedvelitek Joeyt, akkor mindenképp csak ajánlani tudom a könyvét.
A könyv részletes értékeléséért kattints IDE!


Sid Jacobson: Anne Frank
Sikerült rávennem magam, hogy végre elolvassak bármit is Anne Frankkal kapcsolatban. Mindig érdekelt a naplója, de valahogy sose vitt rá a lélek, hogy elolvassam. Tavaly viszont megjelent az életét összefoglaló képregény, ami nagyon csábító volt, hiszen már csak a formátuma miatt is gyorsan olvasható könyvről van szó. Összességében tetszett, de nem nyűgözött le, nem váltott ki belőlem semmilyen érzelmet. Valószínűleg az eredeti naplóval nem ez lenne a helyzet...


Ezek voltak tehát a könyvek, amiket az elmúlt pár hónapban olvastam. Tudom, nem lehet ezeket soknak nevezni, de az év második felében megpróbálom összeszedni magam olvasás terén. Addig is nektek jó olvasást kívánok!

A bejegyzés fejlécén szereplő kép forrása: Dream Camera

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés