Bout of Books Read-A-Thon 14.0: Első nap

8/17/2015

Day 01

Elkezdődött tehát az augusztusi Bout of Books Read-A-Thon és viszonylag pozitívan tekintek vissza az első napra. Először is sikerült tegnap este eldöntenem, hogy mit olvassak, így reggel nem kellett már emiatt stresszelnem. Tehát elővettem Susan Ee-től az End of Days-t, ami a Penryn & the End of Days trilógia befejező kötete és mindenhová magammal hurcoltam.
Tudtam, hogy a ma délelőtt/kora délután azzal fog eltelni, hogy a városban császkálok, mert volt pár elintézni valóm, például munkával kapcsolatban. (Ja igen, ezen a héten szabin vagyok, úgyhogy most végre van egy csomó időm.) Noha magammal vittem a könyvem, egy szót se olvastam el belőle. Inkább a vásárlással voltam elfoglalva (ami igen sikeresen alakult).
De délután sikerült végre leülnöm és olvasnom egy keveset. Ma mindössze 57 oldalt sikerült elolvasnom a fent említett könyvből. Én elégedett vagyok vele, mert legalább olvastam valamit. Viszont holnapra több olvasást tervezek, szeretném befejezni az End of Days-t, mert eddig nagyon tetszik.

Statisztika:
Olvasott könyvek: 1
• Susan Ee: End of Days
Befejezett könyvek: 0
Oldalszám: 57

Fictional World Travel Challenge

A mai napi kihívásnak a lényege, hogy ki kell választani 3-6 könyvet, amik nem az olvasó országában játszódnak. Elég egy listát írni és így bemutatni ezeket a könyveket/helyszíneket, de lehet kreatívkodni is. Hogyha emlékeztek, akkor volt már egy ehhez hasonló poszt a blogon, úgyhogy nem fogom túlságosan hosszan kifejteni a választott úti céljaimat.

Jelenlegi lakhelyem: Magyarország

A könyvek, amiket választottam:
• David R. Gillham: Asszonyok városa (City of Women) - Berlin
• Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja (At the Sign of the Sugared Plum) - 17. századi London
• C. S. Lewis: Narnia Krónikái (The Chronicles of Narnia) - Narnia
• Theresa Révay: Párizs fehér fényei (La louve blanche) - Párizs
• Dulce Chacón: La voz dormida - Spanyolország
• Fabio Volo: Járok egyet (Esco a fare due passi) - Olaszország

Mára tehát ennyi. Bízom benne, hogy a holnapi nap jobban sikerül majd, hogy sokat tudok olvasni, de mégis másra is marad időm. Holnapig lehet jelentkezni a read-a-thonra, úgyhogy aki kedvet kapott hozzá, annak még nem késő! Jó olvasást mindenkinek!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés