Bout of Books Read-A-Thon 14.0: Harmadik nap

8/19/2015

Day 03

Vannak olyan napok, amikor felébredsz és már akkor tudod, hogy aznap nem veszel könyvet a kezedbe. Ez a nap pont ilyen volt a részemről. Tudom, hogy egy read-a-thon alatt nem épp ez a legjobb hozzáállás, de mivel elég alacsonyak az elvárásaim az olvasás terén erre a hétre, ezért úgy gondoltam, hogy belefér egy pihenőnap.
Az olyan dolgok, mint a Spotify, ma is nagyon sikeres volt a figyelemelterelésben. Sőt, ehhez még hozzájárult egy pihe-puha szőrös takaró is, ami tegnap este néztem ki a Jysk oldalán. Úgyhogy ma ezek körül forogtak a gondolataim, délután még a Jyskbe is elmentem vásárolni. Noha magammal vittem az End of Days-t, végül depis indie zenéket hallgattam a buszon olvasás helyett. Este pedig Valencia meccs és kerékpár is lesz, úgyhogy reménytelen, hogy ma egy oldalt is elolvassak!

Statisztika:
Olvasott könyvek: 0
Befejezett könyvek: 0
Oldalszám: 0

Book Mash
(Házigazda: Rocky Top Real Talk)

A szerdai kihívás nem más volt, mint a MASH. Nem tudom, hogy van-e ennek a játéknak magyar megfelelője, de a lényeg, hogy ezzel "meg tudjuk jósolni a jövőnket". Annyi kategóriát írsz össze, amennyit szeretnél. Majd minden kategóriába beírsz x választási lehetőséget. Ezek után választanod kell egy számot és azután elkezded a számolást. Amikor eléred az adott számot, kihúzod azt a választ. Például az én számom a tízes volt, így az első kieső Berlin volt. És addig számolsz, amíg mindegyik kategóriában egy-egy válasz marad csak. A MASH-t is bele kel számítani, mert az adja meg, hogy milyen épületben fogsz lakni. Hogyha nem értitek a magyarázatomat, akkor olvassátok el ezt a cikket vagy nézzétek meg Jesse videóját. :)

Az én jövőmet pedig itt láthatjátok:

M (kúria) A (lakás) S (kunyhó) H (ház)

Forrás: Tumblr
Férj:
Max von Passau (Párizs fehér fényei)
Warner (Shatter Me)
Eric (Divergent)
Raffe (Angelfall)

Lakhely:
Narnia (Narnia Krónikái)
Berlin
Valencia
45-ös szektor (Shatter Me)

Munka:
Fotográfus
Énekesnő
Katona
Bányász

Gyerekek száma:
1
0
5
12

Forrás: Tumblr
Közlekedési eszköz:
Sárkány
Busz
Porsche
Tank

Háziállat:
Kutya
Főnix
Papagáj
Pók

Elég sötét jövő elé nézhetek ezek alapján... Tehát... egy kúriában fogok lakni a 45-ös körzetben. A férjem Raffe lesz, az arkangyal, viszont nem lesznek gyerekeink, ami érthető! A 45-ös körzetben mi más lehetnék, mint katona! De hogy legyen benne egy kis fantasy is, sárkányháton fogok közlekedni, a háziállatom pedig egy főnix lesz. Ez annyira jó lett, hogy fanfiction is készülhetne belőle!

A nap fénypontja mindenképp a MASH volt, már régóta akartam ilyet játszani és ma végre sort kerítettem rá. Ha esetleg részt vesztek a read-a-thonon, akkor további sok sikert és jó olvasást! Holnap ismét jelentkezem!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés