Bout of Books Read-A-Thon 14.0: Második nap

8/18/2015

Day 02

Sürgősen szükségem van egy orvosra vagy terapeutára, mert elég nagy gondok vannak velem. Erre ma jöttem rá. Az már szerintem orvosi esetnek számít, hogy egy nagyon jó könyv nem tudja lekötni a figyelmemet. Akármennyire akarom olvasni az End of Days-t, egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy leüljek és olvassak. Pedig tényleg próbálkoztam!

Valahogy a reggeli olvasás nekem nem fog menni, ebben biztos vagyok. Valamikor tíz körül sikerült magamhoz térnem és dél után sikerült olvasgatnom egy kicsit. De sajnos az olyan csodadolgok, mint a Spotify teljesen elterelte a figyelmemet az olvasásról. A napokban regisztráltam rá és most végre kiélvezem, hogy HQ minőségben bármit meghallgathatok. Szóval délután két-három óra felé leraktam a könyvet, mert tudtam, hogy úgyse fogok benne tovább haladni. Ez a mai nap inkább a zenéről szólt, mint a könyvekről...

Statisztika:
Olvasott könyvek: 1
Susan Ee: End of Days
Befejezett könyvek: 0
Oldalszám: 60

Book Scavenger Hunt
(Házigazda: The Book Monsters)

A mai kihívás nekem nagyon tetszett, mert elég gyorsan megvalósítható volt. A szervező által megadott szempontok alapján kellett könyveket keresnem. Elég lelkes voltam, szívem szerint a fél könyvespolcot lepakoltam volna, de végül ezek a könyvek lettek a kiválasztottak.

Egy könyv, aminek a címe B betűvel kezdődik:
• Colm Tóibín: Brooklyn
Egy könyv, amit tervezel elolvasni/jelenleg olvasol (a Bout of Books alatt)
• Susan Ee: End of Days
• Nick Hornby: High Fidelity
Kék színű könyvek
• Tahereh Mafi: Unravel Me
• Leigh Bardugo: Siege and Storm
• Hannah Kent: Burial Rites
Könyvek a kedvenc műfajodból
• Theresa Révay: A hársak felett az ég (Tous les reves du monde)
• Ian McEwan: Vágy és vezeklés (Atonement)
• David R. Gillham: Asszonyok városa (City of Women)
• Louisa Young: Drágám, tudatom veled... (My Dear, I Wanted to Tell You)
Egy könyv a várólistádról
• Anonymus: A Woman in Berlin
• Nick Hornby: Juliet, Naked

Ez volt tehát a mai Bout of Books friss! Hogy hogyan alakul a holnap, azt sajnos nem tudom, de én bízom benne, hogy haladni fogok az olvasással. Nektek pedig jó olvasást kívánok!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés