Bout of Books Read-A-Thon 14.0: Összefoglaló

8/30/2015

Day 06-07 and Wrap Up

Kicsit megkésve, de megérkezett az augusztusi Bout of Books read-a-thon összefoglalója, ami főleg a hatodik és hetedik napról szól, de mivel sok minden nem történt a read-a-thon alatt, ezért úgy döntöttem, hogy egyben ez lesz a read-a-thon összefoglaló bejegyzése is.

A múlt hétvége igen jól alakult olvasás szempontjából, mivel sikerült befejeznem az End of Days-t, így a read-a-thon alatt sikerült EGY könyvet elolvasnom. Szerencsére elérkezett a regény ahhoz a ponthoz, ami után már nehéz volt letenni, így az utolsó két nap befejeztem a Penryn and the End of Days trilógia befejező kötetét.

Múlt héten azért nem került fel ez a bejegyzés, mert a hétvége kihívásai nem igazán érdekeltek, ezért döntöttem úgy, hogy akkor írom meg ezt a posztot, amikor adódik egy kis szabadidőm. Szombaton a hétfőihez hasonló utazós kihívás volt és feleslegesen ismételtem volna magamat, hogyha megcsináltam volna, ezért azt kihagytam. A vasárnapi könyvajánlás pedig szerintem nem volt túl érdekes, ezért se törtem magam azért, hogy elkészítsem.

Statisztika:
Szombat:
Olvasott könyvek: 1
Susan Ee: End of Days
Befejezett könyvek: 0
Oldalszám: 73

Vasárnap:
Olvasott könyvek: 1
Susan Ee: End of Days
Befejezett könyvek: 1
Susan Ee: End Of Days
Oldalszám: 141

Tehát a read-a-thon alatt sikerült elolvasnom egy könyvet, amivel én elégedett vagyok, mert legalább a havi egy könyvemet letudhattam. Reménykedtem, hogy majd meghozza a kedvemet az olvasáshoz, de ez sajnos nem történt meg, így a Goodreads kihívásomon se tudtam sokat javítani. De még van pár hónap az év végéig, úgyhogy pozitívan állok hozzá az olvasáshoz. Sajnos ebben az évben már nem lesz több Bout of Books, de már nagyon várom a januárit! Addig is mindenkinek jó olvasást!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés