Top 10 Tuesday #6

9/08/2015

10 befejezett sorozat, amit még NEKEM kell befejeznem

Már olyan rég volt Top 10 Kedd a blogon, hogy úgy döntöttem, itt az ideje a rovat visszatérésének. Legalábbis erre a hétre. A Broke and the Bookish blog eheti témája a következő: sorozatok, amiket az író befejezett, viszont az olvasó, azaz én még nem.

Nem vagyok rajongója a sorozatoknak, egyetlen egy ok miatt: be kéne fejezni őket. Egy trilógia még nem is annyira vészes, de amikor egy tizenhárom részes sorozatról van szó, az már igazi kihívás. Természetesen elég sok sorozatot kezdtem el az utóbbi években és bizony nem mindegyiket fejeztem még be...

1. C. S. Lewis: Narnia Krónikái
Ezt még gyerekként/tiniként illett volna befejeznem, de ez nem történt meg, úgyhogy majd' huszonkét éves fejjel igyekszem elolvasni a teljes sorozatot. Eddig négy részt olvastam el, tehát már csak három hiányzik, ami szerintem nem vészes, hiszen elég gyorsan olvasható regényekről van szó.

2. Charlaine Harris: True Blood
Ez az a sorozat, amit nem biztos, hogy befejezek. Anno pont a sorozat közepén hagytam abba, azóta természetesen azt is elfelejtettem, hogy mit olvastam az első hat-hét könyvben, így azokat először újra kéne olvasnom és úgy folytatnom a következő kötettel. Na erre éppenséggel nincs időm, esetleg majd nyugdíjas koromban...

3. Katherine Applegate: Szívzűrök sorozat
A Wikipedia szerint egy huszonnyolc könyvből álló sorozatról van szó, amiből csak az első nyolcat írta Katherine Applegate, a többi szellemíró műve. Ezért én csak az első nyolcat tekintem elolvasandónak, amire meg is van az esély, mivel idén újra kiadta a Harper Collins a sorozatot, így a hiányzó három kötetet elolvashatom majd. Sajnos a Könyvmolyképző csak az első öt kötetet adta ki, ami elég elszomorító...

4. Libba Bray: Gemma Doyle trilógia
Az első rész nagyon tetszett és nagyon szerettem volna rögtön folytatni a trilógiát, de az élet úgy hozta, hogy félre kellett raknom ezeket a könyveket. Sajnos a méretük nem igazán motivál arra, hogy folytassam a trilógiát és az első rész eseményeire se nagyon emlékszem már... De egyszer befejezem, ígérem!

5. Douglas Adams: Galaxis Útikalauz Stopposoknak
Hasonló a helyzet ezzel is, mint az előbb említett trilógiával. Nagyon szerettem az első két részt, de aztán félretettem, sokat felejtettem az eddig elolvasott könyvekből, így azokat újra kéne olvasnom... Egyszer ezt is befejezem, de szerintem nem a közeljövőben.


6. Marie Lu: Legenda trilógia
Nem vagyok benne biztos, hogy el fogom olvasni az utolsó kötetet. Nem tudom, hogy említettem-e már, de nekem az első két rész elég volt, azt sem tudom, hogy a harmadik rész miről fog szólni. De ha már ilyen közel a vég, akkor csak befejezem... majd... egyszer...

7. Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna sorozat
Szerencsére itt is csak egy könyvről van szó, amit el kéne olvasnom. Az első kötet tetszett, de nem nyűgözött le, ezért nem voltam túl motivált, hogy folytassam is a második résszel. De közeleg az október, a Halloween, úgyhogy lehet, hogy adok egy esélyt A rémálmok lányának.

Csalok. A következő három sorozatot MÉG el sem kezdtem, de már nagyon régóta el szeretném olvasni őket és ha egyszer elkezdem, akkor biztos, hogy be is akarom őket fejezni.
8. Suzanne Collins: The Hunger Games trilógia
9. Leigh Bardugo: Grisha trilógia
10. Cythia Harold Eagles: Kirov Saga

Ebből a posztból is kiderül, hogy mennyi mindent kéne még elolvasnom... ami elég frusztráló. De legalább van mit olvasnom! Nyugodtan írjátok meg, hogy nektek milyen sorozatokat kell még befejeznetek, mert az az én lelkemet is megnyugtatná. És természetesen mindenkinek jó olvasást!

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés