2 éves a My Bookish Confessions!

10/25/2015

Wow! Hihetetlen, hogy a blog már 2 ÉVES! Jó, hogy őszinte legyek, egyáltalán nem olyan, "mintha csak tegnap lett volna", hogy megnyílt a my bookish confessions, de azért elég durva, hogy két teljes éve létezik. A legelső blogom után, ami elég sokáig bírta, a többi próbálkozás nem igazán élte meg az első szülinapját se, úgyhogy a my bookish confessions elég jó úton halad, nem?

Általában a blogok a második évükre már megtalálják "önmagukat", a blogger addigra kialakítja a saját és a blogja stílusát, egy olvasói tábor is kialakul. A my bookish confessions esetében szerintem ez még nem történt meg, úgy érzem, hogy még az útkeresés fázisában vagyunk. Engem ez egyáltalán nem zavar, én nem sietem el a dolgokat. A blog egy hobbi és nem kötelezettség, mindig is így álltam hozzá. Az a lényeg, hogy szeressem csinálni azt, amit csinálok és ne érezzem kötelezőnek, hogy írjak.
A jövővel kapcsolatban pedig nem ígérek semmit. Bármi megtörténhet. Lehet, hogy heti két poszttal fogok jönni, lehet, hogy már annyira lusta vagy elfoglalt leszek, hogy annak is örülhetünk, ha negyedévente egyszer lesz egy bejegyzés. Ki tudja? Én mindenesetre pozitívan állok hozzá, mint mindig. Akik itt vannak már a kezdetek óta, azoknak megköszönném a kitartásukat és azt, hogy még mindig itt vannak. Viszont akik még csak mostanában csatlakoztak, azoknak pedig csak annyit tudnék mondani, hogy kitartás! Egyszer majd csak lesz egy új poszt a blogon! ;)

BOLDOG SZÜLINAPOT, MY BOOKISH CONFESSIONS!

A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: We♥It

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. Boldog BlogSzülinapot! :))

    (Nagyon igazad van abban, hogy ez hobbi és abban is, hogy nem muszáj kétéves korukra fixálódnia a blognak. ^.^)

    VálaszTörlés