Könyvmoly Párbaj - A hatodik

10/31/2015

Valami olyat tettem, ami még engem is meglepett: jelentkeztem a hatodik Könyvmoly Párbajra. Én tudom magamról, hogy borzalmas vagyok a kihívások meg a read-a-thonok terén, főleg az utóbbi időben és az, hogy bevállalok még egyet, az csak azt jelenti, hogy a bátorságon kívül egy kis őrültséggel is megáldott az ég. De egyáltalán nem vállaltam túl magam, úgy érzem, hogy ez a kihívás teljesíthető lesz.

Azok, akik nem ismernék a Könyvmoly Párbajt, látogassanak el a hivatalos blogra, ahol minden fontos információt megtalálhattok az eseményről. A legfontosabb dolog az az, hogy 2015. NOVEMBER 1. 23:59 a jelentkezési határidő, szóval én is a legutolsó pillanatban jelentkeztem csak rá. Aki kedvet érez hozzá, az csipkedje magát, nehogy lekéssen róla!

Én a hét könyves kihívást választottam, mert hét könyv nem tűnik soknak és amiket kiválasztottam, azokat tényleg nagyon el szeretném olvasni, úgyhogy én hiszek abban, hogy teljesíteni fogom. De ott van mentőövként egy B lista is, ahonnan átemelhetek könyvet egy A listás helyére, egyszóval menni fog ez!

A lista:
Claire North: Harry August csodálatos élete
Rene Denfeld: Az elvarázsoltak
Sadie Jones: The Outcast
Shane Dawson: I Hate Myselfie
Mary Hooper: Velvet
Sébastien Japrisot: Hosszú jegyesség
Tom Rob Smith: A 44.gyermek

B lista:
David Benioff: Tolvajok tele
Nick Hornby: Juliet, Naked
Fabio Volo: Hely a világban
Dulce Chacón: La voz dormida
David Levithan: Nap nap után
Catherynne M. Valente: Marija Morevna és a Halhatatlan
Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok

Az egyik fő motivációja a jelentkezésemnek viszont az volt, hogy feldobjam kicsit a blog életét, hiszen jól tudjuk, hogy nem szoktam túl gyakran írni értékeléseket, viszont a Könyvmoly Párbaj egyik fő feladata az úgynevezett olvasónapló készítése, ami igazából egy sima, spoilermentes értékelés. Így nemcsak a várólistámat csökkenthetem, hanem az értékelések számát is növelhetem a blogon, aminek én személy szerint nagyon örülnék, mert mint mondtam, az értékelések írása nem az erősségem.

A párbaj kezdete 2015. november 2., úgyhogy onnantól kezdve egészen 2016. október 1-ig lesz időm arra, hogy a fent említett könyveket elolvassam és értékeljem.
Kívánjatok nekem szerencsét! És jó olvasást minden párbajozó molynak!

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés