Wrap Up | 2015 július-szeptember

10/04/2015 ,

Félelmetesen gyorsan telik az idő, hiszen már a harmadik negyedéves összefoglalóhoz értünk, így érhetően már csak egy lesz idén, ami elég ijesztően hangzik, annak fényében, hogy még csak most kezdődött el az év. De a lényeg persze nem az idő múlása, hanem az, hogy az elmúlt három hónapban milyen könyveket is olvastam. Pontosabban csak kettőben, de erről majd később. A lista mellesleg nevetségesen rövid lesz...

Dan Rhodes: Elvehetlek feleségül?
Őszintén szólva már nem is emlékszem, hogy miért kezdtem el ezt a könyvet. Talán azért, mert rövidke kis novellák vannak benne és egy óra alatt el lehet olvasni. Lényeg a lényeg, tényleg sikerült befejeznem egy óra alatt, a történetek rövidsége és a viszonylag nagy betűméret miatt. Viszont jobb is, hogy csak egy órát szántam rá, mert többet nem érdemelt volna meg. Azt hittem, hogy tényleg vicces sztorikat olvasok majd benne az esküvőkről meg a házasságról, de én egyáltalán nem nevettem. Talán egy-két történet volt, amin tényleg jót mosolyogtam, de a többi után csak húztam a számat. A "hangos kacajra fakasztó" jelzőt én nem használnám erre a kötetre. Nem hiszem, hogy az lett volna a baj, hogy én még se az esküvőt, se a házasságot nem éltem meg... Szerintem nagyon gyenge olvasmány, nem ajánlanám senkinek se.

Robert Merle: Két nap az élet
Már nagyon régóta el akartam olvasni ezt a regényt, mivel az Utolsó nyár Primerolban nagyon tetszett Merlétől. Tudom, hogy az író nagy klasszikusa a Mesterségem a halál, de ez a regény jobban vonzott. Elolvastam és tetszett, viszont egy kicsit csalódtam benne, de csak azért, mert teljesen mást hittem a történetről, mint ami valójában volt. Én abban a hitben éltem, hogy ez egy igazi háborús regény, tele harccal, öldökléssel és halállal, de egyáltalán nem erről szól a Két nap az élet. A tengerparton várakozó katonák életét ismerhetjük meg, Julien Maillat-t követve. Ha eltekintek attól, hogy mit vártam a könyvtől, akkor szerintem nagyon jó, pörgős volt, rengeteg minden történt azalatt a két nap alatt. Aki szereti a második világháborús regényeket, azoknak mindenképp ajánlanám!

John Green: Paper Towns
Ez a második John Green regény, amit olvastam és pozitívan csalódtam benne. Elég vegyes értékeléseket hallottam róla, így elég alacsonyak voltak az elvárásaim vele kapcsolatban. Ezért is tetszhetett annyira, amennyire, de azért egyáltalán nem sorolnám egy kategóriába a TFIOS-szal. Írtam róla egy hosszabb értékelést, úgyhogy szerintem olvassátok el azt, abban mindent megtudhattok a könyvvel kapcsolatos gondolataimról.

Susan Ee: End of Days (Penryn and the End of Days #3)
Hát ennek is vége... Idén ez már a második trilógia, amit befejeztem és amit egyszerűen imádtam! Az End of Days idén májusban jelent meg, így az utolsó kötetet angolul olvastam. A harmadik kötet is ugyanolyan jó volt, mint az előző kettő. Izgalmas, akciódús, vicces és letehetetlen! A szereplőket még mindig imádom, talán még jobban, mint az első két kötetben. A romantikus szállal is megbékéltem, sőt, már az egyik kedvenc párosommá vált a trilógia szerelmespárja. Mivel egy sorozat harmadik részéről van szó, többet nem is árulok el róla. Ha még valaki nem kezdte volna el ezt a trilógiát, akkor az nagyon gyorsan szerezze be az Angelfallt, mert nem fogja megbánni!

Szeptemberben sajnos egyetlen egy könyvet sem olvastam el. Szinte mindig volt nálam könyv, de reggel nem szeretek olvasni, mert még fáradt vagyok, délután meg azért nem, mert addigra már lefáradok. Hétvégén pedig főleg netezek, filmezek, sorozatozok, sportot nézek és az olvasásra nem marad időm. De most, hogy elérkezett az október, érzem az erőt, a motivációt, úgyhogy bízzunk benne, hogy ez a hónap elolvasott könyvekben gazdag lesz!

A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: Proper Kids Problems

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés