Wrap Up | 2016 január-március

3/15/2016 ,

Talán ez lesz a blog történetének legfurcsább könyves összefoglalója. Szerettem volna írni arról, hogy hogyan is állok az olvasással idén, mik történtek azóta, hogy megírtam az év első (és ezidáig egyetlen) bejegyzését és végül úgy döntöttem, hogy egy negyedéves wrap up formájában fogok mesélni ezekről.

Ebben a bejegyzésben nem fogtok véleményt olvasni azokról a könyvekről, amiket idén olvastam, mivel eddig még egyetlen egy könyvet sem olvastam el. Próbálgattam, belekezdtem nem egy könyvbe, de a hetvenedik oldalnál nem jutottam tovább egyikben sem. Nem azért, mert nem tetszettek, egyszerűen nem volt kedvem olvasni.

De kezdjük a legelején. Az újévi "fogadalmamat", hogy nem erőltetem sem az olvasást, sem a blogolást, eddig sikerült betartanom. Egy-két hét után tényleg nem éreztem azt, hogy stresszelnék amiatt, hogy nem olvasok(/blogolok). Természetesen voltak olyan pillanatok, amikor kedvem támadt hozzá és akkor elővettem könyveket, olvasgattam pár oldalt, de aztán letettem őket, mert egyszerűen nem tudtam koncentrálni. Igen, jelen pillanatban az a legnagyobb problémámmal az olvasással, hogy nem tudja lekötni a figyelmemet, nem tud kikapcsolni.

Szerencsére elég jó sorozatok kezdődtek el januárban, úgyhogy olvasás helyett inkább sorozatozással töltöm az időmet. Jelenleg kettőt kezdtem el nézni: a Lucifert és a Shadowhunterst. A Ghost Adventures legújabb évadának pedig januárban volt a premierje, úgyhogy öröm van és boldogság sorozatok terén. Ezeken kívül még a zenének szentelek nagyobb figyelmet, mivel több kedvenc előadómnak is megjelent a legújabb albuma, mint például Panic! At The Disconak, Marco Mengoninak vagy Miss Caffeinanak.
Egy szó mint száz, mostanában nem a könyvekkel foglalkozom elsősorban. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem is akarok olvasni, mert nagyon szeretnék, főleg amióta elkezdtem a Shadowhunters sorozatot, azóta nagyon szeretném már elolvasni Cassandra Clare-től Az angyalt (Clockwork Angel), de egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy leüljek és legalább egy fél órát rászánjak.

Már nagyon nem is emlékszem, hogy milyen könyveket kezdtem el olvasni az elmúlt három hónapban... Az egyik mindképp a The Spectacular Now volt, amiben kb. hetven oldalig el is jutottam és amit addig olvastam, az nagyon tetszett, de aztán megálltam. A láthatatlan fénybe (All the Light We Cannot See) is belekezdtem, de azt túl nagy falatnak éreztem és ezért tettem le. Aztán voltak még könyvek, amiket magammal hurcoltam mindenhová, de egy szót sem olvastam el belőlük. Szóval próbálkoztam néha, több-kevesebb sikerrel.

A blogra áttérve: igen, vannak piszkozatok, amiket jó lenne befejezni, például két könyv értékelését, amiket még decemberben olvastam, de amikor leülök írni, akkor egyszerűen minden ötletem elszáll és egy normális mondatot nem tudok összehozni. De ha egyszer sikerül összeszednem a gondolataimat és talán még ihletem is lesz, akkor mindenképp megírom őket, de ehhez idő kell.

De hogy egy kis sikerélményről is beszéljek: nővéremék hoztak nekünk két kis könyves szekrényt, úgyhogy egy kis rendet tudtam pakolni, a "felesleges" könyveket átpakoltam azokra és így a két fő könyves szekrény legalább jól néz ki. Tervezek egy tavaszi nagytakarítást azaz megszabadulok jó néhány könyvtől, amikről tudom, hogy soha a büdös életben nem fogom elolvasni őket. Lehet, hogy húsvétkor nekiállok és összeírom a listát és felrakom Molyra, hátha lesznek olyan emberek, akiket érdekelnek és hajlandóak lennének megszabadítani a már nem kívánatos könyvektől.

Úgyhogy ez volt az első negyedév összefoglalója könyvek tekintetében. Remélem a közeljövőben sikerül majd újra belevetni magam az olvasásba, de addig is maradok Lucifernél...
Forrás: Tumblr


A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: Tumblr

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. A láthatatlan fénnyel nem sokat veszítettél. Én végigszenvedtem magam rajta, mert családtagtól kaptam ajándékba, de nem igazán tetszett. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenképp folytatni fogom, amit olvastam belőle, az tetszett. Ha egyszer lesz időm meg kedvem, akkor majd újra belevetem magam és bízom benne, hogy nekem tetszeni fog. :)

      Törlés