2017 | Visszatértem!

1/01/2017

Igen, jól olvassátok! Visszatértem a könyves blogolás világába.🎉 Még a tavalyi év elején döntöttem el, hogy egy kicsit szüneteltetem az olvasást és a blogolást is, mivel egyáltalán nem találtam örömet egyikben sem. Azonban változnak az idők és már hiányzik mindkettő, az olvasás és az írás is, az, hogy megosszam könyves gondolataimat veletek.

Persze nem kell rögtön nagy változásokra gondolni, mivel egyelőre nincsenek nagy terveim. Szeretném, ha az olvasás ismét az életem részévé válna, jó lenne, ha egy hónapban legalább egy könyvet el tudnék olvasni ÉS arról írni is nektek pár szót. Az utóbbi időben elég sok olyan olvasnivalót halmoztam fel, amiket tényleg nagyon szeretnék elolvasni, úgyhogy 2017 lesz az éve annak, hogy a várólistámról megpróbálok elolvasni legalább tizenkét könyvet. Lehet, hogy ez lesz az idei év kihívása a részemről. 1 hónap, 1 könyv, 1 blogbejegyzés. Én ezzel ki tudnék egyezni és szerintem jobb szép lassan haladni előre.

Ha időm engedi, akkor mindenképp keresek egy új desingt a blognak, hogyha már új év, akkor kezdjük egy új kinézettel. És már egy ideje gondolkozom azon is, hogy megszüntetem a blog Twitter fiókját, mivel azt vettem észre, hogy ott kevesebb az érdeklődő, mint Facebookon. Persze ha van igény egy Twitter fiókra, akkor ám legyen, még egy ideig meghagyom, de ez természetesen tőletek, olvasóktól függ. De kezdésnek egyelőre ennyi.

Az idei évre vannak még más blogos terveim is, amiről hamarosan többet is megtudhattok, de addig is...

🎇🎆OLVASÁSSAL TELI ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!🎆🎇

A bejegyzés fejlécéhez felhasznált kép forrása: Unsplash

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés